יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות

אנשים רבים הבינו כי לפני שהם מחליטים החלטה חשובה בדבר נטילת משכנתא, עליהם להתייעץ עם יועץ משכנתאות בלתי תלוי. הכוונה היא ליועץ פרטי למשכנתאות שאין לא אינטרסים מהבנק והוא ימצא את הריבית הנמוכה ביותר, התמהיל המשתלם ביותר עבור לקוחותיו הפונים אליו בסיוע זה. זו הסיבה כי ליועצי המשכנתאות אין אינטרסים והם משרתים נטו את לקוחותיהם. תוכלו לקבל הלוואה ארוכת טווח של שנים רבות.

ניתוח התמהיל של המשכנתא על פי הצרכים שלכם, יתבצע באמצעות יועץ משכנתאות. רבים מעדיפים לשלם סכום זניח עבור ייעוץ המשכנתא באמצעות חברו פרטיות, מה שיקל עליהם ויחסוך עשרות אלפי שקלים, כאשר התמהיל יהיה משתלם וכן הריביות של המשכנתא. בגלל שמדובר בהלוואה של הרבה שנים, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ואובייקטיבי.

תמהיל נכון  באמצעות איסוף הנתונים

יש לציין, כי יועץ משכנתאות, מכיר את כל הבנקים והמרכיבים השונים, מה שיאפשר לו ללחוץ על הבנקים בכדי לקבל ריבית שתשתלם במיוחד ללווים המגיעים אליו לייעוץ חיוני זה. יועצי המשכנתאות, אינם מגישים לווה אחד לבנק, כי אם כמה יחד, מה שיקנה ללווים ריבית משתלמת במיוחד. הבנק מעוניין בכמה שיותר לקוחות וזו הסיבה שהוא יקנה תנאים טובים יותר לחברה השולחת כמה לווים ועוסקת בתחום ייעוץ המשכנתאות.

יש לבצע תמהיל נכון, באמצעות איסוף הנתונים וכן, יתבצע משא ומתן מול הבנקים ע"י יועץ משכנתאות. יש לאסוף נכון את נתוני ההכנסה ולמצוא תמהיל וריבית נמוכה ביותר. חברה שהיא יועצת משכנתאות, תוכל לענות לכם על שאלות הקשורות לנדל"ן, מיסים, העברה וכן, הדבר החשוב ביותר שהוא העברת הרישום בטאבו.

לחסוך גם בזמן וגם בכסף

יש לציין כי, קיים חיסכון משמעותי אם בזמן ואם בכסף, היות והבירוקרטיה של לווה שמגיע לבד לבנקים, מלווה בבירוקרטיה מסובכת , אובדן ימי עבודה והרבה ריצות, מה שיכול לחסוך מכם את כל טרדה, אם תפנו אל חברת ייעוץ משכנתאות פרטית.. האישור העקרוני של המשכנתא, יתבצע תוך 24-48 שעות, מה שלא ניתן לבצע באופן עצמאי בשל לוח הזמנים הצפוף של הבנקים. כל היתרונות הללו, כורמים לרבים לפנות לחברות פרטיות ומוכרות, אשר מתמחות בייעוץ משכנתאות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf