עו"ד פינוי בינוי

עו"ד פינוי בינוי

למרות שעסקאות פינוי בינוי, נחשבות לעסקאות הנדל"ן המוצלחות והמשתלמות ביותר, לא אחת, היא עשויה לגרום לוויכוחים רבים בקרב דיירי בניין מגורים המיועד להריסה ובנייה של בניין מגורים רב קומות.כמו בכל עסקה, ישנם יתרונות וחסרונות ולכן יש לדעת מהם. ראשית, עסקה זו, חייבת להיות מלווה ע"י עו"ד פינוי בינוי, היות ומדובר על עסקה מאוד מורכבת ולכל צד בעניין, גם לחברה הקבלנית וגם לדיירי הבניין קיים עו"ד המלווה את העסקה לכל אורכה עד למסירת המפתח בתם הבנייה.

נתחיל בחסרונות, הטרחה במציאת מקום מגורים עבור דיירי הבניין עד לסיום הפרויקט היא שיקול מהותי יש לדעת, כי עסקאות פינוי ובינוי  מבוצעת לעיתים רבות על קרקע יקרה, מה שיאפשר לחברה הקבלנית להרוויח יותר, גם אם חלק מהדירות החדשות נמסרות לדיירים של המתחם. הכדאיות של פרויקט פינוי ובינוי, והשיקולים לקבל  או לדחות עסקה זו מנקודת המבט של דיירי המתחם, משתנים וזאת לאור העובדות השונות ולכן, יש להיערך בהתאם ולהתייעץ מראש לגבי כדאיות העסקה רק עם עו"ד פינוי בינוי.  אשר יפקח על ההליך אך לא לפני שנתן ייעוץ מקיף וניתח את ההיבטים וכדאיות העסקה  מול הדיירים.

יש לשכור את שירותיו של עו"ד פינוי ובינוי שייצג את הדיירים בלבד

יש לדעת, כי לעולם אין להסכים כי עו"ד פינוי בינוי, ייצג את שני הצדדים הן את החברה הקבלנית והן את הדיירים, היות וטעות זו, תגרום לניגוד אינטרסים ופגיעה בדיירי הבניין. בנוסף, וודאו כי אתו עו"ד ששכרתם למטרת ליווי בפרויקט פינוי בינוי, לא ליווה קודם את החברה הקבלנית בפרויקטים דומים אחרים. למעשה, מי שמרוויח הכי הרבה מעסקת פינוי בינוי הוא הקבלן עצמו ולכן, יש למצוא עו"ד המתמחה שנים וייצג ביד רמה , דיירים בבנייני מגורים שונים שהיו מיועדים לפרויקטים מסוג זה.

מדוע ישנה חשיבות מכרעת בבחירה של עו"ד פינוי ובינוי מוצלח?

על מנת לבחור נכון עו"ד פינוי בינוי, יש לקבל המלצות מדיירי בניין שכבר בוצע בו פרויקט של פינוי בינוי, לברר לגמת מידת הזמינות שלו וכן, מומלץ לבדוק אם עוה"ד שבחרתם בו שייצג אתכם בפרויקט מורכב זה של התחדשות עירונית אם היו לו הרשעות בוועדת האתיקה.  אם תבחרו נכון, עו"ד שמתמחה בכל נושא התחדשות עירונית, הוא יסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה וילווה אתכם לכל אורך שלבי העסקה

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf