דק סינטטי

דק סינטטי

רבים מכירים בעובדה כי עץ דורש טיפול ותחזוקה. אמנם  דק בעשוי מעץ הוא יפה ומרהיב, אך לפעמים מחוסר זמן ורק המחשבה על הטיפול בו, אנשים מתייאשים ומוותרים על הרעיון. היום כבר תוכלו לנשום לרווחה, היות ותוכלו להתקין דק סינטטי, אשר ייראה ממש כמו ד טבע ואפילו ייראה כמו סוג העץ שרציתם אותו בצורה טבעית. תוכלו למצוא דקים סינטטיים במראה של עץ איפאה, טיק, אורן ועוד.

אפשר לעצב את הגינה ולהתאים ריהוט מעץ וניתן להיות רגועים כי גם בימי החורף, לא יקרה שום נזק לדק  העץ המלאכותי שהתקנתם, היות והיום הטכנולוגיה של ייצור דק סינטטי, השתנתה והוא מצופה בחומרים פולימריים נגד מים.יש לבחור את הגוון המתאים של הדק המלאכותי ולהקפיד כי המראה שלו יהיה איכותי וזהה באופן מוחלט לעץ הטבעי.

רמות שונות של גימור ומבחר של דקים סינטטיים

יש  לציין כי דק סינטטי, מגיע בגוונים טבעיים של עץ, כאשר הגוונים הם שונים והגימורים מיוחדים. יש כאלה שמתקינים את הדקים הסינטטיים תחת פרגולת העץ ויש שמתקינים בסמוך לבריכת השחייה בחצר או בהמשך של היציאה מהסלון לחצר. ניתן לשלב את הדקים הסינטטיים עם כרי דשא סינטטי, שבילים מחלוקי נחל, מה שיקנה מראה מיוחד וטבעי של הגינה וכייף יהיה לשהות בה ולארח אורחים.

האם מומלץ לבחור דק סינטטי זול לגינה?

רבים שואלים את אותה השאלה, היות והיום קיימת תחרות רבה בין יצרניות ומשווקות דק סינטטי, אך יש לשים לב כי הדק איכותי וישרוד לשנים רבות. לא מומלץ לרכוש דק מעץ סינטטי, כאשר לאחר תקופה קצרה יופיעו בו סימני בלאי שרק יקנו לחצר מראה מוזנח. כדאי כי יהיה בידיכם כמה שיור מידע לגבי הסוגים האיכותיים של דקים סינטטיים, כך שתוכלו להגיע עם הידע שרכשתם לגבי סוגים איכותיים של הדקים הסינטטיים ולבחור באופן מושכל דקים שיהיו במחירים סבירים, אך בייצור איכותי.

יש לדאוג כי מתקין מטעם החברה שממנה רכשתם דקים סינטטיים, יגיע להתקין לכם את הדק, כך שתהיו בטוחים כי גם ההתקנה מקצועית. מומלץ לברר אם המחיר כולל התקנה והובלה או שיש לשלם על כך בנפרד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf