הפתרון המושלם לסגירת המרפסת – פנורמה

הפתרון המושלם לסגירת המרפסת – פנורמה

סגירת מרפסת יכולה להיות משימה קשה. לא רק שנדרש היתר מהעירייה, שנדרש לשכור קבלן לעבודה ושמדובר בתהליך שנמשך זמן רב וכרוך בעלויות רבות – זוהי פעולה בלתי הפיכה.

לא עוד !!

סגירת מרפסת יכולה להיות פעולה מהירה והפיכה שחוסכת בזמן, משאבים, כוח אדם וכמובן בעלויות הנלוות.

איך עושים את זה?

הדרך הקלה ביותר ליהנות ממרפסת סגורה היא להתקין את החלונות של חברת פנורמה.

חלונות אלו מתאימים לכל תקציב, עיצוב ושטח (ישר, מצולע, זוויתי וכו') – מה שמבטיח שאתם תהיו שבעי רצון ומרוצים. לחלונות אלו יש יתרונות נוספים ולפניכם רשימה חלקית:

  • ידידותיות לסביבה – החלונות מבודדים את המרפסת בצורה מושלמת מפגעים אנושיים שונים (למשל רעש ולכלוך) וכן מפגעי מזג האוויר למיניהם (גשם, קור, חום, רוח וכו'), מה שמפחית בהוצאות החשמל של הבית (למשל קירור בקיץ וחימום בחורף) ותורם לאיכות הסביבה.
  • ידידותיות למשתמש – החלונות מתאימים לסגירה או לפתיחה על פי רצון המשתמש ואינם חוסמים את האור הטבעי. בנוסף, החלונות כוללים מנגנון קל לפתיחה מלאה שמאפשר את הניקוי שלכם מכל הצדדים.
  • בטיחות – החלונות של החברה נבדקו במעבדות והם מסוגלים לעמוד בעומסים של רוח ושל כוחות שונים. בנוסף, החלונות לא רק עשויים מחומרי גלם עמידים (לרבות הפרופיל, המנגנון והזכוכית עצמה) אלא גם עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים – מה שאומר שהם עברו בהצלחה תהליכי בקרת איכות שונים בכל אחד משלבי הייצור שלהם.

וזה לא הכל…

כשאתם רוכשים את החלונות של חברת פנורמה אתם לא רק זוכים להתקנה של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אלא גם נהנים מאחריות יצרן של שנתיים שלמות.

המשמעות היא שאתם מבצעים סגירה של המרפסת כמו שתמיד חלמתם ונמצאים בידיים הכי טובות שיש – הידיים של חברת פנורמה שנחשבת לחברת זיגוג המרפסות המובילה בישראל.

לפרטים נוספים צלצלו 053-800-7775, שילחו מייל לכתובת info@panorama-glass.co.il או השאירו הודעה באתר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf