השתלת שיער ביום אחד ללא תופעות לוואי?

השתלת שיער ביום אחד ללא תופעות לוואי?

ד"ר שלום שאלתיאל ממליץ על השתלה בשיטת FUE DHI  

השתלת שיער היא טיפול נפוץ אשר יותר ויותר גברים בני כל הגילאים פונים אליו, מדובר בהליך רפואי לכל דבר אשר ארך, עד לאחרונה, זמן רב מאוד, וזאת בשל שיטות הטיפול שהיו נהוגות במרפאות בארץ ובחו"ל שכללו מעבר לייעוץ, לבדיקות ולהכנות גם טיפולי השתלה במשך מספר ימים וטיפולים משלימים בעקבותיהם- ובנוסף גם זמן התאוששות ארוך.
ההתפתחות של טכנולוגיות ההשתלה החדישות, מאפשרות כיום לבצע השתלת שיער מלאה בתוך יום אחד, ללא תופעות לוואי או סיבוכים ועם התאוששות בזמן קצר ביותר, תהליך שיאפשר לכם לחזור במהרה לשגרת החיים עם ראש מלא בשיער בריא, יפה ושופע.

 שיטת השתלה חדשנית ביום אחד- FUE + DHI

ההשקעה של מכוני המחקר הרפואיים בתחום ההשתלות בעולם כולו הביאה בשנים האחרונות לפיתוח שיטות חדשות, טכנולוגיות וכלים רפואיים מתקדמים הנכנסים לשימוש במרפאות ההשתלה. אחד המומחים הבולטים בישראל לתחום זה הוא ד"ר שלום שאלתיאל, מומחה עולמי השותף למחקר ולפיתוח הטכנולוגיות החדשות, אשר ממליץ על השתלה בשיטת FUE + DHI  (Follicular unit Extraction ). שיטה זו מתבססת על הוצאת זקיקי שיער (בסיס השערה הנמצא מתחת לעור) מחלקי הקרקפת בהן הוא עדיין צומח (כמו העורף), אשר לאחר ביצוע בקרה ובדיקת איכות מושתלים מחדש באמצעות מחט מקרוסקופית מיוחדת, באופן שאינו משאיר צלקות ומאפשר לזקיק להצמיח בהמשך שיער טבעי חדש.
השתלת שיער בטכנולוגיית (Direct Hire Inplant ) DHI  החדשנית מבוצעת מדי יום במרפאות המומחים בארץ בהצלחה רבה, במטופלים אשר זוכים למראה שיער בריא ואחיד- בעיקר משום שהטכנולוגיה החדשה מאפשרת השתלת שיער בצפיפות גבוהה יותר ובאיכות טובה. התהליך של השתלת השיער בכל הראש מתבצע תוך יום אחד בלבד!
בנוסף, לאחר טיפול מסוג זה ההתאוששות והחזרה לשגרה הינם מהירים מאוד יחסית לשיטות הישנות, ויאפשרו לכם לחזור לעבודה במהירות וללא תופעות לוואי מכאיבות ולא נעימות.

ביצוע השתלה רק על ידי רופא מוסמך

ד"ר שלום שאלתיאל מסביר כי השתלת שיער הינה תהליך רפואי לכל דבר, וחשוב תמיד לוודא כי למרפאה ולרופאים שבחרתם יש הסמכה רפואית לבצע את הטיפול, וכי יש להם את הידע המקצועי, הכלים והציוד לטפל בשיטה בה הם משתילים וכן להעניק טיפול רפואי במקרה של בעיות ותופעות לוואי מסוכנות שהן שכיחות למדי בשיטות ההשתלה הישנות. חשוב להקפיד לבצע פגישות ייעוץ אישיות עם הרופא המטפל לפני קביעת שיטת ודרך ההשתלה- יש לקחת בחשבון שלא כל אדם יכול לעבור השתלת שיער, ויש להתחשב במצבו הרפואי הכללי ומבעיות ממנו הוא סובל.

ביצוע השתלת שיער בארץ- ברשת מרפאות הקרובה לביתכם

מרבית הרופאים המובילים בארץ המתמחים בהשתלת שיער ממליצים שלא להסתכן ולא להתפתות לטיפולים הנראים כזולים בחו"ל- בסופו של דבר, מעבר לסיכון הרפואי, טיפולים אלו לוקחים זמן רב והתוצאה, במקרים רבים, לא תהיה כפי שציפיתם. מומלץ  לבצע השתלת שיער בסניף הקרוב למקום מגוריכם של רשת מרפאות וותיקה ומוכרת,  לבדוק את ההסמכה הרפואית של הרופא המטפל (רצוי שיהיה רופא חבר באיגוד הפלסטיקאים) ולבחור בשיטת השתלה מהירה שתבוצע תוך יום אחד, אשר תבטיח מעבר לתוצאה יפה גם התאוששות קלה וחזרה מהירה לשגרה לאחר ההשתלה.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל: https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf