מה רצוי שתדעי על תכשיטי גולדפילד מכל הסוגים

מה רצוי שתדעי על תכשיטי גולדפילד מכל הסוגים

כשאנחנו מגיעים אל חנות תכשיטים, עומד לרשותנו מבחר גדול של מוצרים מסוגים שונים, אלה נבדלים אחד מהשני, הן בסגנון, הן בעיצוב והן בחומר ממנו הם עשויים. אחד מסוגי התכשיטים הפופולאריים ביותר אשר נמצא כמעט בכל חנות הם גולדפילד.

תכשיטי גולדפילד נחשבים לתכשיטים מאוד פופולארים, הן בזכות המבנה שלהם, הן בזכות העיצוב וכן בגלל המרכיבים שלהם. על פניו הם אולי נשמע שהם זולים יותר מאשר תכשיטים אחרים, אך בדרך כלל המרכיבים שמכילים אותם, לא רק שהם יוקרתיים הם גם מאוד איכותיים.

גולדפילד הוא למעשה זהב אך כזה שבתוכו יש מתכות מסוגים שונים. החומר עובר תהליך חימום מיוחד וכך הזהב משתלב עם אותן מתכות. התוצאה הסופית היא, התכשיט עצמו מכיל ציפוי זהב אך מתחתיו אנחנו יכולים למצוא מתכות שונות, למשל, נחושת או פליז. בגלל אותן מתכות יש נטייה לחשוב שמדובר בתכשיט פחות איכותי, אך זה לא מדויק, מאחר והתכשיט כולל 10 אחוז זהב לפחות עם 12 קראט. כך שכן מדובר בתכשיט איכותי אשר עשוי חומרים ברמה גבוהה.

לפני שנציג את היתרונות והחסרונות של תכשיטי גולדפילד, חשוב להדגיש שבארצות הברית וכן במדינות אחרות בעולם, יש תקנים אשר מגדירים מה זה גולדפילד וכיצד אנחנו יכולים לזהות תכשיטים כאלה. בין היתר, על ידי סימון מיוחד של השילוב של הזהב עם המתכות השונות.

מה היתרונות של תכשיטים מסוג זה

היתרון הבולט של גולדפילד היא העמידות שלו. מדובר בתכשיט שיכול להחזיק מעמד שנים רבות, לעיתים אפילו מעל לעשר שנים מבלי שייפגם. הסיבה היא, ציפוי הזהב שלו. זה כמובן הופך את הרכישה להרבה יותר משתלמת מבחינה כלכלית.

יתרון אחר בולט, בגלל השילוב עם המתכות השונות, אז גם ניתן למצוא קטלוגים הרבה יותר מגוונים מבחינת עיצוב וסגנון, וגם אנחנו יכולים למצוא כמות מאוד גדולה של היצע ייחודי בשוק. כך למשל במדינות רבות נוהגים לשלב את הזהב עם מתכות שמגיעים מתכשיטים ישנים. השילוב בין השניים יוצר תכשיט ייחודי ומקורי.

מה חשוב שנדע לפני שאנחנו קונים תכשיט גולדפילד

הדבר העיקרי שאנחנו צריכים לבדוק הוא כמה קארט יש לחלק של הזהב, וכמובן באיזה סוג מתכת מדובר. כך אנחנו נוכל לדעת עד כמה באמת התכשיט עמיד וחזק.

בהתאם לסוג המתכת ולכמות הקראט של התכשיט, אנחנו גם נוכל לדעת יותר על מאפייני ההכנה והעיצוב שלו. אחד הדברים המרשימים ביותר בכל מה שקשורים לתכשיטים מסוג זה, הוא עצם העובדה שאנחנו יכולים למצוא דוגמאות יצירתיות שונות שלא תמיד אפשר למצוא בשוק התכשיטים, כולל לא בתכשיטי זהב טהורים או בתכשיטים שמכילים חומרים אחרים.

לסיום, אם רוצים לרכוש תכשיטים מסוג זה, חשוב לבוא מוכנים בשביל שנוכל לרכוש תכשיט מיוחד וחזק כמו שאנחנו רוצים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf