לגלות את יורודיסני

לגלות את יורודיסני

יורודיסני פריז (שנקרא כיום דיסנילנד) הוא אחד החלומות הגדולים ביותר של ילדים ומבוגרים בכל העולם. הפארק פתח את שעריו בשנת 1992 והוא מציע אין סוף אטרקציות, צבעים, מופעים מרהיבים ובעיקר המון נוסטלגיה. ביורודיסני תוכלו לבחור לטייל בין המתקנים, לצאת לסיור בעגלה רתומה לסוסים ולבקר בכל אחת מארבעת הארצות הקסומות מהן מורכב הפארק; ארץ הפנטזיות, ארץ המערב הפרוע, ארץ התגליות וארץ ההרפתקאות. כל אחד יוכל למצוא את האזור החביב עליו!

יורודיסני – חופשה לכל הגילאים

ביורודיסני כל אחד יוכל למצוא משהו שיעניין אותו:

  • יורודיסני הוא גן עדן עבור חובבי אקסטרים ימצאו רכבות הרים מגוונות – אינדיאנה ג'ונס, הר הרעם, וכמובן רכבת ההרים הידועה Space mountain ואפילו רכבת הרים בחושך.
  • ומה לגבי משפחות? הילדים בוודאי ישמחו לצאת לשייט עם שודדי הקאריביים, לטוס בין פלנטות וגלקסיות ולצאת לסיור מוזיקלי. אל תשכחו גם להגיד שלום לנסיכות והדמויות החמודות מסרטי וולט דיסני המסיירות בפארק ומשמחות את האורחים. בנוסף, מתקיימות תהלוכות דיסני מרהיבות פעמיים ביום בכל יום, לאורך השדרה הראשית בפארק.
  • ואם כבר בשדרה הראשית עסקינן, כדאי לדבר גם עליו – הרחוב מעוצב בסגנון המחצית הראשונה של המאה הקודמת, בו מוצבים כלי רכב עתיקים. כשתעברו את הרחוב תגיעו לכיכר המרכזית בפארק, מולה ניצבת הטירה המפורסמת של אורורה, היפהפייה הנרדמת. זוהי כאמור הטירה שהפכה לסמל הפארק.
  • פארק דיסני סטודיוס – לצד יורודיסני עצמו קיים פארק השעשועים "דיסני סטודיוס". בפארק זה תוכלו לגלות בעצמכם כיצד אגדה הופכת לסרט, כיצד מבצעים פעלולים שונים בתהליך ההפקה, ואף ליהנות ממתקני שעשועים ייחודיים לפארק.

ומה עוד כדאי לדעת?

אולי לא תאמינו, אבל מסביב לפארק יורודיסני קיימים שבעה בתי מלון ברמות שונות ובקונספט אחר, כל אחד מהם מציע חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים. תמיד חלמתם לחזור בזמן למערב הפרוע? ומה עם לצאת לשייט מבלי לסבול ממחלת ים? אלו רק חלק מהמלונות הנפלאים הסובבים את הפארק, כאשר המלון הממוקם בתוך הפארק – דיסנילנד, נחשב לטוב ביותר.

הפארק עצמו פתוח בכל יום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד שמונה בערב. בחודשיי הקיץ יהיה פתוח גם עד 23:00 ויציע מופעי ערב מרהיבים במיוחד. אם אתם רעבים תוכלו ליהנות ממגוון מסעדות ודוכנים, אך שימו לב – אנחנו ממליצים להצטייד בשתייה ומזון בכדי לחסוך לעצמכם את העמידה המתישה בתורים הארוכים. ואם כבר תורים, ראוי לציין כי חודש אוגוסט הינו העמוד ביותר בשנה.

אבל שכל זה לא יעצור אתכם! אם בעבר דיסני היה נשמע כמו פנטזיית ילדות רחוקה, הרי שכיום המרחק להגשמת החלום מסתכם בטיסה קצרה לצרפת, ונסיעה של 40 דקות בלבד מפריז עד לכניסה לאתר דיסנילנד פריז – אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ולאפשר לנו להתאים עבורכם את הטיול המושלם לאחד מהמקומות היפים והקסומים ביותר בכל העולם.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf