ניאגרה סמויה GROHE – התקנה ותיקון

ניאגרה סמויה GROHE – התקנה ותיקון

ניאגרה סמויה GROHE יכולה להשתלב אצלך בבית. אם התחלת הליך של שיפוץ הבית או שאתה בונה את ביתך, זה הזמן שלך לשקול כל פרט שיהיה אצלך בבית. ההחלטה לשלב בחדר השירותים ניאגרה סמויה יכולה להיות הבחירה הנכונה עבורך.

היתרונות והחסרונות של הניאגרה הסמויה

היתרון הבולט ביותר של הניאגרה הסמויה היא הנראות של החלל. גם חדר השירותים צריך להיות מעוצב והוא יכול להיות ברמה גבוהה יותר מהרגיל. בנוסף, אם מדובר בחלל ציבורי או עסקי, יש חשיבות גבוהה לא פחות להשארת רושם על הלקוחות ולכן סוג זה של ניאגרה יכול להיות הנכון ביותר. כיוון שהניאגרה סמויה, החלל כולו נראה מסודר ונעים יותר.

החסרונות של הצבת ניאגרה מסוג זה יכול לבוא לידי ביטוי ברגע שישנה תקלה. במקרה כמו ניאגרה סמויה GROHE לרוב אין כל צורך לבצע כל תיקון. למעשה, חדר השירותים יכול לשמש אותך לאורך שנים רבות ללא כל תקלה. עם זאת, ברגע שתהיה אחת, יהיה עלייך לפנות אל טכנאי מתאים שמכיר היטב את החברה ואת המפרט של הניאגרה.

התקנת ניאגרה סמויה GROHE

התקנת ניאגרה סמויה תתבצע לאחר תכנון מקדים. אי אפשר להחליף את האסלה הקיימת ואת הניאגרה הבולטת בזו הסמויה בלי לבצע עבודת שטח. לכן לפני שיפוץ או בתהליך הבניה יש לקבל החלטה אם הניאגרה המתאימה לך היא סמויה או בולטת וזאת תוך התחשבות ביתרונות ובחסרונות שצוינו לפני כן.

הבחירה שלך להתקין ניאגרה סמויה GROHE היא בחירה חכמה כיוון שמדובר באחת החברות המובילות בשוק. חברה זו נחשבת לאמינה מאד והסיכוי לתקלות נמוך. ההתקנה עצמה תתבצע על ידי בעל מקצוע שהוא טכנאי שמכיר את החברה.

תקלות בניאגרת GROHE וכיצד לתקן אותן

כפי שנכתב, תקלות בניאגרה של GROHE אינן נפוצות והחברה נחשבת לאמינה מאד. עם זאת, האבנית היא האויב הגדול ביותר שלה. האבנית יכולה לגרום לתקלות ולצורך לבצע עבודות תחזוקה. כמו כן, יתכן שתהיה שחיקה של חלק מהחלקים וכל התיקון יהיה החלפה שלהם.

תקלה נפוצה של ניאגרה סמויה GROHE תדרוש החלפה של גומיית האטם, שהיא הכרחית לשסתום ההדחה. ההחלפה צריכה להתבצע על ידי טכנאי וחשוב שהוא ישתמש בחלקים המתאימים בלבד.

זיהוי תקלה ופניה לבעל המקצוע

תיקון נזילה בניאגרה סמויה תוכל להתבצע בדרך כלל באותו היום. עם זאת, חשוב לשים לב כי בעל המקצוע מכיר את המנגנון וכי יש לו את החלקים המתאימים לבצע את העבודה הנדרשת ממנו.

אם ראית רטיבות באזור האסלה וזאת ללא כל שימוש, יתכן מאד וישנה תקלה. לכן, עלייך להשאיר נייר טואלט ולשים לב בשימוש הבא אם הוא רטוב או לא. אם הוא רטוב, ככל הנראה ישנה נזילה ואז יש להזמין את בעל המקצוע המתאים ולפתור את הבעיה במהירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf