צמידי טניס מכסף – המתנה המושלמת לאישה

צמידי טניס מכסף – המתנה המושלמת לאישה

הכל התחיל בשחקנית טניס אמריקאית אחת, שאיבדה את הצמיד שלה במפתיע במגרש במהלך המשחק וכך הוא הפך לפריט אופנתי אגדי, שלא מפסיק להמציא את עצמו כל פעם מחדש וכובש את פרק היד של נשים רבות ברחבי העולם.

הכירו את צמיד הטניס – צמיד אלגנטי אשר בגרסה הקלאסית מקושט ביהלומים הניצבים כמו חיילים בשורות ליניאריות, מחמיא לכל אחת, משתלב עם כל הופעה. מהו צמיד טניס מכסף וכיצד הצמיד מהווה מתנה נפלאה לכל אחת?

הצמיד של פעם הוא לא הצמיד של היום

מקור שמו של הצמיד נוצר על מגרש הטניס ומי שאחראית בעקיפין לשמו היא שחקנית הטניס האמריקאית כריס אוורט. היא ענדה צמיד יהלומים שמעוצב על ידי ג'ורג' בדווי למשחק באליפות ארה"ב הברית הפתוחה. אבל לרוע המזל, סוגר הצמיד שלה נפתח וצמיד היהלומים נפל והלך לאיבוד. אוורט לא הסכימה להמשיך את המשחק, היא ביקשה לעצור הכל עד שהצמיד יימצא. הצמיד כמובן נמצא ומאז הוא נקרא צמיד טניס.

אבל בניגוד לצמיד המיתולוגי של שחקנית הטניס, כיום אפשר למצוא צמיד טניס עם סגירה כפולה הדואגת לכך שהצמיד יישאר על פרק כף היד גם אם מדובר במשחק אנרגטי במיוחד וכך מלווה כל אחת שעונדת אותו בכל עת, ולכל מקום.

נוחות הענידה והביטחון שהצמיד מקנה הן בין היתרונות הבולטים שלו. מעבר לכך, צמידי טניס מגיעים בשלל ווריאציות ססגוניות לבחירה, לפי המאורע המבוקש, הסגנון האישי או הסטייל האהוב. לרוב ניתן להבחין בין צמידי כסף לצמידי זהב עם שורת יהלומים אחת או שתיים ואפילו שלוש שורות מקבילות של יהלומים, כשסידור היהלומים משפיע על המראה הסופי. בין אם מדובר במרווחים קבועים או מרווחים שמשתנים לאורך הצמיד ויוצרים מראה בעל טקסטורה מעניינת. ישנם צמידי טניס המשולבים באלמנטים שונים כמו פרחים וצמידים במראה עתיק.

יהלומים או כסף סטרלינג איכותי

צמידי כסף במיוחד נחשבים לצמיד במראה על זמני, שצולח את מגמות הזמן ורלבנטי בכל תקופה.

כאשר בוחרים צמיד טניס המהווה מתנה נהדרת לכל אישה, חשוב לבדוק שאכן מדובר בצמיד איכותי. ראשית, אם מדובר בזהב, באיזה קרט מדובר, האם הצמיד אכן משובץ ביהלומים וכמובן שככל שיש לו יותר יהלומים כך עולה ערכו. החוליות משמעותיות בצמיד וככל שעבודת החוליות נעשתה במקצועיות יסודית ומדויקת יותר – ניתן להבחין ברמת ליטוש גבוהה במיוחד ובניצוץ מסנוור ביופיו. יש לזכור שמדובר בצמיד שהוא בסופו של דבר, צמיד יהלום – נכס לכל דבר ולכן, כדאי להעדיף צמיד המגיע עם תעודה מקורית של "DGI" ומפרט איכות היהלומים של הצמיד.

מבחינת התאמה, מקבלת המתנה המאושרת תוכל כמובן לבצע התאמה של הצמיד, אבל בכל מקרה, המבחן הנפוץ הוא אם ניתן להעביר אצבע בין הצמיד לפרק כף היד. הצמיד שומר על מראהו לאורך זמן אבל כדאי לבצע ניקיון תקופתי אצל צורפים המתמחים בניקוי ובטיפול ביהלומים.

שימו לב שכיום קיימים גם צמידים בהשראת צמיד הטניס הקלאסי, שהינם צמידים נטולי יהלומים הכוללים סיליקון ואלמנטים שונים מכסף סטרלינג המדמים את היהלומים ובעלי מראה צעיר וקליל להפליא המוצעים גם במחיר אטרקטיבי ונוח.

מומלץ לבצע את הרכישה של צמיד הטניס מחברה מובילה בתחום, בעלת רשת סניפים בפריסה ארצית ואף אתר אינטרנט המאפשר קנייה אונליין ויחשוף בפניכם את כל האלטרנטיבות של צמידים בכלל וצמידי טניס בפרט. אפשר כמובן לשלב בין הצמיד לעגילים, שרשראות וכל פריט אחר ליצירת סט מושלם או הופעה כובשת. שימו לב לאחריות, תנאי החלפה וכמובן למארז מתנה ואל תשכחו להחביא את המתנה או להגיש אותה בהפתעה למי שאתם אוהבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf