עד כמה חשובה ההשקעה בביתנים לתערוכות עבור ארגונים?

עד כמה חשובה ההשקעה בביתנים לתערוכות עבור ארגונים?

תערוכות בנושאים מקצועיים שונים, כמו גם כנסים מקצועיים, אירועים עסקיים מסוימים ועוד – כל אלו נערכים בהמוניהם הן בישראל והן בעולם המערבי כולו, ומהווים את אחד מדרכי השיווק והפרסום המרכזיות כיום – דרך טובה עבור כל ארגון או בית עסק להיחשף לגורמים שונים הפועלים בענף בו הוא פועל, ולחשוף את עצמו ללקוחות פוטנציאליים, לשיתופי פעולה עתידיים שעשויים לסייע לו וכו'. השתתפות אפקטיבית באמת בכל תערוכה או כנס שכאלו דורשת נוכחות אסתטית ויעילה של אותו ארגון, מה שלרוב נעשה באמצעות ביתנים לתערוכות. ממה מורכבים ביתנים לתערוכות ועד כמה חשוב באמת להשקיע בהם?

מתקני תצוגה שונים באמצעותן מרכיבים ביתנים לתערוכות

את אותו ביתן אשר ייצג ויציג באופן משביע רצון ארגון מסוים בתערוכה, מרכיבים לרוב מסטנדים וחלקים ייעודיים שונים, המיועדים בדיוק לשם מטרה זו. לרוב, ביתנים לתערוכות יהיו מורכבים ממספר סטנדים ומתקני תצוגה שונים, יכילו כמה מקומות ישיבה ויציגו באופן וויזואלי ואסתטי את אותו ארגון. מעבר להצגה ראשונית (שם הארגון, לוגו וכו') ניתן יהיה למצוא במרבית הביתנים לתערוכות גם מידע מפורט יותר, בין אם כחומר מודפס המחולק לעוברים והשבים ובין אם בתצוגה על גבי מסכי לד, באמצעות טאבלטים וכו'.

המטרה של ביתנים אלו היא קודם כל למשוך את תשומת עיניהם של האורחים והמשתתפים באותה תערוכה, ולאחר מכן להזמין אותם להתארח בביתן, להתעניין בארגון אותו הוא מייצג וכו'.

הנקודה שחשוב להבין היא כי ניתן לרכוש כיום ביתנים מקצועיים לתערוכות – כאלו המגיעים במספר חלקים המתקפלים בקומפקטיות ונפתחים בקלות, ניתנים לנשיאה, לאחסון ברכב ואף להטסה ומאפשרים לכל ארגון להקים בתוך זמן קצר ביתן ייעודי ואסתטי אשר ייצג אותו באותה תערוכה באופן אטרקטיבי. דוגמא טובה לכך היא למשך ה פופ אפ מוצר מקסים העונה לכל הדרישות והצרכים לביתנים קטנים

הפנים של הארגון בתערוכה

עכשיו לשאלה – עד כמה באמת כדאי ושווה להשקיע בביתנים לתערוכות? התשובה צריכה להינתן תוך הבנה של הפונקציה שמשחק אותו ביתן מבחינה שיווקית ופרסומית עבור אותו ארגון. תערוכות וכנסים מקצועיים הם המקומות בהם ארגונים שונים מציגים את עצמם לעולם, נחשפים לאינספור גורמים הרלבנטיים לתחום בו הם פועלים וצופים ליצור קשרים רבים ושונים, בין אם קשרי לקוחות ובין אם שיתופי פעולה מסוגים שונים. הדבר נכון לא רק עבור בתי עסק וחברות מסחריות – גם ארגונים ללא מטרות רווח, ארגונים אקדמאיים, עמותות למיניהן ומגוון ארגונים נוספים אשר אינם בתי עסק, משתתפים תכופות בתערוכות וכנסים מסוגים שונים.

עבור כל ארגון שכזה ובכל סוג של תערוכה או כנס, אותו ביתן משמש כפנים של אותו ארגון – הוא מכתיב את הרושם שישאיר אותו ארגון על העוברים והשבים (הקשורים כאמור כולם לתחום בו פועל אותו ארגון) וקובע המון בנוגע לשיתופי הפעולה ולקשרים שיצליח אותו ארגון לייצר במהלכה של אותה תערוכה.

לכן, ההשקעה בביתנים לתערוכות, אשר אינה גדולה במיוחד בכל מקרה כיום, היא השקעה משתלמת אשר עדיף שלא לחסוך בה.

תמונה: icatch

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf