חליפות חתן 2019 – מה Hot ומה כבר Not

חליפות חתן 2019 – מה Hot ומה כבר Not

עונת החתונות מתקרבת אלינו במהירות, אם לא כבר החלה במלוא המרץ. אבל למה החתנים שבינינו תמיד נאלצים להיתקע עם איזו חליפה משעממת? לא עוד!

יש אמרה ידועה שהחתונה היא בעיקר בשביל הכלה, והחתן… נו, טוב – הוא אורח בחתונה שלו עצמו. ייתכן שכן, ייתכן שלא – אבל זה ממש לא אומר שצריך לזרוק עליך את החליפה הראשונה בנוסח יד שנייה, שמצאת באיזו פינה נידחת בארון הבגדים.

כן כן, רבותיי, גם לכם מגיע להיראות לא פחות ממהמם, בייחוד ביום חתונתכם. אז כדי שתוכלו לתת פה שואו שיפיל לסתות (לא פחות), ניגשנו לקבל טיפים ועצות מבית האופנה יוסי בן נון בתל אביב, אחד הוותיקים בארץ בחליפות חתן ובחליפות בכלל.

השלישייה המנצחת

רוצים טאץ' אולטרה מתוחכם בחתונה? חליפת השלושה חלקים בהחלט עושה קאמבק בשנת 2019, עם עיצובים מהודרים וחדים יותר מאי פעם. חליפת מדוגמת ותפורה למידותיך האישיות, מר חתן, בהחלט תיתן הופעה מושלמת בכל חתונה. הסתיים האירוע הרשמי והמוקפד, ואפשר להתחיל באמת לרקוד ולחגוג? הופ יורד הג'קט ושרוולי החולצה עולים למעלה, והנה קיבלת מראה מגניב, בטוח והרבה יותר נינוח.

לנועזים והמבריקים

הגבר המודרני של המאה ה-21 ודאי ישמח ללבוש חליפה קצת שונה, יותר נועזת ובגוונים בוהקים. לא צריך להתפשר על מיטב המחלצות – פשוט תנו לבד לדבר ולעשות את שלו, עם חליפות בגוונים בוהקים ונועזים כגון סגול, בורגונדי או כחול כהה. כל אלו הן שיא הטרנד הנוכחי, במטרה לתת אופציות נוספות מעבר לחליפות הברורות מאליהן בצבעים המסורתיים של אפור או כחול.

בדים אלטרנטיביים

קו דק מאוד מפריד בין Hot ובין Not כשמדובר בבד טוויד, אבל בהחלט אפשר להתבשם בחליפה שכזו גם ב-2019, כל עוד עושים זאת בצורה הנכונה. אם תגיעו בגזרות דקות המשלבות צבעים מנוגדים, תוכלו ליצור אסתטיקה מודרנית ולא מכבידה מדי; מה גם שבחירה בחליפת טוויד יוצקת קצת אמירה אישית לתוך האירוע עצמו. וישראלים אוהבים להיות דעתנים, אז למה לא.

שינוי קטן, הבדל גדול

אם תרצה לבלוט קצת מעבר לקו האופק במלבושם של שאר הגברים באירוע, ובמיוחד השושבינים שלך, נסה לשלב במלתחת החתונה שלך מספר גוונים וסגנונות. לדוגמה, אפשר להשתמש באותו בד הן עבור החתן והן עבור השושבינים, אבל אצל החתן הבד יכלול הבדל קטן כלשהו שמייד יקפוץ לעין, ויבדל אותו משאר ה"ערימה". מעיל בסגנון וסט ודשי המעיל יכולים אומנם להיות אחידים, אך עדיין לספוג שינויים קטנים שיעשו את ההבדל בצורה טבעית, ולא ייראו מאולצים.

צר ולעניין

הטרנד הנוכחי סובב סביב גזרות צרות ומהודקות מכף רגל ועד ראש. מכנסיים ישרים או הולכים ונהיים צרים לאורכם, הם בהחלט הטרנד השולט כיום בתחום, בתנאי שלא שוכחים לשכפל את הפורמט הזה גם מהמותניים ומעלה. ג'קט צר שמדגיש את החזה ואת הכתפיים, יפיק צדודית גברית ואתלטית בצורה המדויקת ביותר.

אז מה כבר Not?

אם פעם היה נפוץ המנהג לנעול נעלי ספורט יחד עם חליפת החתן, היום הוא כבר תם ונשלם ואבד עליו הכלח. במקום זאת, פרגן לעצמך זוג נעליים איכותיות ומתוחכמות שיתאימו לחליפה. אחרי הכול, הנעליים אומרות הרבה על מי שנועל אותן. שמור את נעלי הספורט לירח הדבש שלך.

חולצה בגזרה משוחררת עשויה להיות נוחה יותר, אין ספק, אבל ביום חתונתך אתה צריך להיראות טיפ טופ. אין פה מקום למשחקים מיותרים. ארגן לעצמך שתיים-שלוש חולצות נוספות בהישג יד, שיהיו רק לכל מקרה.

לא עוד גרביים אפורים או לבנים ומשעממים. גרביים יכולים להיות דרך מצוינת לשלב קצת אופי בהופעה שלך, אז עשה בזה שימוש חכם.

דש חליפה רגיל ומסורתי, זה שנראה כמו חיתוך V בזווית רחבה, כבר לא כזה להיט כמו שהיה. בחר לך חליפה עם דש מחודד שבו חיתוך ה- V פונה כלפי מעלה, שיעניק לך מראה יותר רשמי ומהודר. לחילופין אפשר לבחור גם בדש חליפה שטוח ומעוגל לכל אורכו, ללא חיתוך V כלל, שיעניק לך מראה הרבה יותר בולט ואפילו מחתרתי, גם בחליפות ארוכות.

והעיקר, לא לשכוח ליהנות. זה היום הגדול שלך.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf