דירות למכירה בירושלים – למגורים ולהשקעה

דירות למכירה בירושלים – למגורים ולהשקעה

ירושלים, עיר הבירה ועיר הקודש של מדינת ישראל, נחשבת גם לפנינת נדל"ן. לאחר תקופה ממושכת בה משקיעים מחו"ל רכשו נכסים רבים ברחבי העיר, כיום רוב הקונים הם זוגות צעירים ומשפרי דיור, אך גם משקיעים מקומיים ממשיכים לחפש דירות במיקומים מרכזיים כדי ליהנות מתשואה גבוהה ומשכר דירה גבוה. יש נכסים רבים העומדים למכירה בירושלים, אך כדי לקבל החלטה היכן לגור חשוב להכיר את שכונות העיר, לבדוק האם המיקום נוח עבור המשפחה, ויש לוודא כי השכונה מתאימה למאפייני המשפחה ולדפוסי חייה.

דירות חדשות למכירה במיקומים אטרקטיביים

כאשר מחפשים דירות למכירה בירושלים כדאי להתמקד בשכונות הנחשבות למבוקשות ולאטרקטיביות כמו שכונת ארנונה. זו שכונה יוקרתית המבטיחה איכות חיים גבוהה לכל הדיירים, ניתן למצוא דירות חדשות מקבלן מוכר ואמין המציע שני בנייני מגורים יוקרתיים בבנייה רוויה, בכל בניין יש 12 דירות, ותמהיל הדירות מגוון וכולל דירות מפוארות ומרווחת של 3, 4 או 4.5 חדרים, יש גם פנטהאוזים יוקרתיים עם 5 או 6 חדרי שינה.

חשוב לדעת כי הדירות בפרויקט ארנונה אקסקלוסיב עוצבו על ידי אדריכל ידוע במטרה לספק איכות חיים גבוהה במיוחד לדיירים. חללי הדירה תוכננו לפי עקרונות של בנייה פונקציונלית ועיצוב פנים בסגנון מודרני המתאים לאורח החיים של רוב הישראלים. בנוסף, הדיירים בשכונה זוכים לנוף מרהיב, באפשרותם להגיע לעורקי התחבורה הראשיים בקלות, ויש בשכונה וסביבתה מרכזי קניות איכותיים, מוסדות ציבור שונים, בתי כנסת, מוסדות חינוך לכל הגילים ופארקים ירוקים ומטופחים.

מי שמחפש דירות חדשות במיקום אטרקטיבי ובשכונת מגורים חדשה בקרית הלאום, יכול למצוא דירות למכירה בפרויקט משכנות האומה. זהו פרויקט חדשני וייחודי מסוגו, הדירות מתאימות לכל מי שמחפש איכות חיים גבוהה, סטנדרטים מעולים בבנייה ושילוב מושלם בין אוויר צח, נוף יפהפה ומפרט טכני מתקדם לבין סטטוס ויוקרה. השכונה החדשה מוקמת בשלבים וכוללת בין השאר שדרה ירוקה העוברת בין בנייני המגורים, עם שטחי מסחר וחנויות שונות, גלריות, בתי קפה ומסעדות.

בנייני המגורים בפרויקט משכנות האומה מציעים עיצוב אקסקלוסיבי וסגנון אירופאי מלא סטייל. המפרט הטכני של כלל הדירות בפרויקט מותאם לחיים המודרניים, לכל הדירות יש חניה פרטית, מחסן מרווח ואינטרקום טלוויזיה, חימום תת רצפתי, מטבח מעוצב עם משטחי עבודה משיש, כלים סניטריים באיכות גבוהה ובמראה יוקרתי ועוד.

תמהיל הדירות בפרויקט משכנות האומה

זוגות צעירים ומשפרי דיור, כל אלו ועוד מביעים עניין רב בדירות למכירה בפרויקט משכנות האומה, בגלל המיקום המרכזי, הסטייל האירופאי, המפרט הטכני העשיר והנדיב והאווירה באזור. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות בנות 2 חדרים עד דופלקסים מפוארים ופנטהאוזים עם 6 או 7 חדרים ומרפסת ענקית.

לכן, אם אתם מחפשים דירות חדשות למכירה בירושלים, למטרות מגורים או השקעה, מומלץ גם לכם לבדוק את הפרויקטים החדשים והמלהיבים ביותר בעיר, וכדאי לרכוש את הדירה רק מקבלן בנייה מוכר ואמין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf