מכון קעקועים באזור המרכז רדיקאל טאטו

מכון קעקועים באזור המרכז רדיקאל טאטו

בשנים האחרונות ישנה שכיחות גבוהה בתחום הפירסינג לא רק אצל נערים וצעירים, אלא גם אצל אנשים בוגרים יותר כולל נשים כאחד אשר רוצים פירסינג במקומות שונים בגוף שטרם נחשפו אליהם. ברדיקאל טאטו מכון קעקועים באזור תל אביב, תוכלו למצוא מגוון נרחב של סוגי פירסינג החל באוזן, לשון, טבור, אף ואף מקומות אינטימיים. רגע לפני שאתם מחליטים על פירסינג חשוב שתעשו זאת במקום מקצועי ותדעו את כל הסיבוכים שיכולים להיווצר מכך.

אילו סוגי פירסינג קיימים?

קיימים שני סוגי פירסינג עיקריים אשר תמצאו בכל מכון קעקועים באזור המרכז. פירסינג מנירוסטה רפואית ופירסינג מטיטניום. שני סוגי הפירסינגים שכיחים עד מאוד ברוב המכונים כך שגם אם אתם לא יודעים אילו סוגים ישנם, יציעו לכם ישר אותם.

פירסינג מנירוסטה רפואית- פירסינג אשר עשוי מנירוסטה ומכיל ניקל אשר גורם לעגיל לברק.

פירסינג טיטניום- פירסינג אשר אינו מכיל את מתכת ניקל ומצופה בזהב שחור. פירסינג זה אנו עושה אלרגיה והוא מתאים לכל מי שאלרגי למתכות ניקל.

מהי המתכת הטובה ביותר לביצוע פירסינג ראשון?

אם זהו הפירסינג הראשון שלך כדאי לך ללכת על פירסינג קטן וקליל העשוי מטיטניום וזאת מאחר שמדובר על פירסינג אשר עשוי ממתכת היפו אלרגנית על מת לא לפתח אלרגיות שונות כתוצאה מפירסינג. כמו כן, חשוב שאת הפירסינג הראשון תעשו במקום פחות אינטימי ובמקום בולט לעין כגון אוזן או עף. וקחו בחשבון שפירסינג הוא דבר שעלול לגרום לזיהום הרבה יותר קשה מאשר זיהום של קעקוע. לכן שאתם מחליטים על ביצוע פירסינג ראשון חשוב שתהיו מספיק אחראים ובוגרים לשים לב למצב בו מתפתח זיהום ולטפל בו בהקדם.

מה חשוב לשים לב בעת ביצוע פירסינג ראשון?

אם מדובר על פירסינג ראשון שלכם כדאי שתשימו לב לדברים הבאים שימנעו מכם נזקים בעתיד. ראשית, חשוב לבצע את הפירסינג בחברה מקצועית ובעלת ניסיון כמו מכון קעקועים רדיקל טאטו שלהם ניסיון רב בתחום הפירסינג, מעבר לכך רצוי שפחות תשחקו עם הפירסינג על מנת לא לגרום לזיהום במקום. שנית, חשוב שתעשו את הפירסינג שלכם במקום נקי ולא מלוכלך, כך שאם אתם נמצאים במכון שלא מנקים או שוטפים ידיים לפני או שהכלים לא מחוטאים עדיף שתתרחקו משם. שלישית, חשוב ביותר בעת פירסינג רשום להשתמש במשפחה אנטיספטית באזור בו עשיתם פירסינג על מנת למנוע זיהום בעתיד. חמישית, חשוב שאיש מקצוע יבצע לכם את פירסינג וכן שתוכלו להתייעץ בשעת הצורך עם  מי שביצע את פירסינג בין אם זה שינוי מצב החלמה, כאבים ועוד. שישית, אל תגיעו למצב שאתם מזניחים את הפירסינג ומתעלמים מזיהומים או כאב, ככל שתתעלמו מכך כך הזיהום יהיה מסובך וקשה יותר וייגמרו סיבוכים שונים, לכן חשוב להיות אחראים אם מחליטים על ביצוע פירסינג.

באילו מקומות ניתן לבצע פירסניג?

המקומות שניתן לבצע פירסינג הם באוזן בתנוך עצמו או בחלקי האוזן החיצונית והן באף, בגבה, טבור, לשון ואף, בפיטמה ואף באיברי המין. אך לפירסינג התחלתי כדאי להתחיל באוזן שהוא הפירסינג השכיח ביותר אצל בני נוער ומבוגרים והוא איזור חיצוני הנראה לעין, אזור שההסתברות לזיהום היא קטנה יותר מאשר זיהום באיבר אינטימי או מוסתר.

מה קורה במצב של דחיית הפירסינג?

במצב של דחיית הפירסינג נוצר זיהום במקום והפירסינג יוצא בהדרגה מהמקום שבו הוא נמצא החוצה. במצב של דחייה יש לסיר את הפירסינג בטרם הוא יוצא מעצמו וזאת על מנת למנוע צלקת. כמו כן, חשוב להישמע להוראות מבצע הפירסינג ואין להסירו ללא הוראות מפירסר או הרופא.

קרדיט: רדיקל טאטו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf