טיולי משפחות בצפון עם לינה במלון בוטיק

טיולי משפחות בצפון עם לינה במלון בוטיק

אזור הצפון מציע שפע אטרקציות, אתרי מורשת ואתרים תיירותיים נוספים, אפשר לטייל בצפון כל השנה וליהנות מנוף מרהיב ועוצר נשימה, משמורות טבע מדהימות ביופיין ומשלל פתרונות לינה לכל תקציב. משפחות רבות מטיילות באזור הצפון, לעתים המשפחה מגיעה לטיול של יום אחד, אך כאשר מעוניינים לטייל באזור כמה ימים נהוג להזמין לינה במלון הנמצא במיקום מרכזי, ממנו קל לצאת לטיולי כוכב ולהגיע לאטרקציות השונות תוך זמן קצר.

המלצות לטיולי משפחה בצפון

לאחר שבחרתם מלון בוטיק בצפון כדאי להתחיל לתכנן את מסלולי הטיול, בהתאם להרכב המשפחה, לגיל הילדים ולמאפיינים הייחודיים. חשוב לקרוא היטב על מסלול הטיול כדי לוודא כי הוא מתאים למשפחה, ובעיקר לילדים הקטנים. כמו כן, כדאי לבדוק איזה ציוד צריך בשביל הטיול בחיק הטבע, כמה מים כדאי לקחת והאם המסלול הוא מעגלי או שיש להשאיר רכב אחד להקפצה.

אחד המסלולים המתאימים לכל המשפחות הוא שביל פסגה הר מירון, אורך המסלול המעגלי כשני ק"מ, נקודת ההתחלה והסיום היא חניון הפסגה. מהחניון צועדים בשביל האדום, המסלול חוצה חורש ים תיכוני יפהפה, ולמעשה מקיפים את הפסגה של הר מירון, בלי לעלות לפסגה עליה יושב בסיס צבאי ידוע של חיל האוויר. במהלך הטיול כדאי לעצור בנקודות התצפית וליהנות מנוף עוצר נשימה. אחרי הטיול אפשר להמשיך לאטרקציות נוספות באזור, ולדתיים ולמסורתיים כדאי לבקר גם בקברי צדיקים באזור.

מסלול מומלץ למשפחות באזור הצפון הוא שביל החורש שתולה שבגליל העליון המערבי. ניתן לבחור אחד מתוך 3 מסלולים, המסלול הקצר ביותר מתאים גם למשפחות עם תינוק, אורכו כ-1 ק"מ בלבד. המסלול הארוך הוא מעגלי, יש לטפס כדי להגיע לנקודת התצפית. בנוסף, ניתן לבחור במסלול הכולל צעידה לאורך נחל בצת עליון, אך יש להשאיר רכב בנקודת הסיום. אגב, אחרי הטיול כדאי לעצור לקפה בכליל וליהנות מקסמו של היישוב האקולוגי.

מסלול תל יודפת והר עצמון נמצא בגליל התחתון, אפשר לטייל במקום לפני ההגעה למלון או בדרך חזרה הביתה. זהו מסלול מעגלי שאורכו כ-6 ק"מ, הוא מתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים ולבעלי מוגבלויות. כדאי לדעת כי לאורך המסלול יש מספר נקודות תצפית, כולל תצפית מדהימה לעבר הכנרת, ויש גם מספר מעיינות. אחרי הטיול, כל עוד ונשאר לילדים כוח לאטרקציות נוספות, אפשר להמשיך למתחם הקארטינג והפיינטבול בירכא.

יש עוד מגוון מסלולי טיול למשפחות באזור הצפון, לכן כדאי לבחור קודם כל מלון בוטיק, ובהתאם למיקומו קל יותר לתכנן את הטיולים באזור. כמו כן, כדאי לבחור כמה אטרקציות מלהיבות בצפון כדי לבלות עם הילדים, לדוגמה סיור באגמון החולה, רפטינג בירדן, צוק מנרה, חוות בת יער בצפת ועוד. כאשר מחפשים אטרקציות כדאי לאתר גם מסעדות מומלצות באזור, אך תמיד אפשר לקבל המלצות גם מצוות המלון.

להזמנות ופרטים נוספים צרו עמנו קשר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf