צילום חתונות בזוית אומנותית

צילום חתונות בזוית אומנותית

צילום חתונות על ידי צוות צילום מקצועי כבר הפך למובן מאליו בעולם האירועים. כל זוג מאוהב רוצה להנציח את היום המרגש בחייהם, זאת על ידי צילומי זוגיות וצילומים איכותיים מהחופה והמסיבה. מה שלא רבים יודעים שאפשר להפוך את הצילומים עצמם ליצירת אומנות, בכך ליצור מזכרת ייחודית ומרגשת, השונה מחבילות הצילום הרגילות המוצעות לחתונות.

לכן, כדאי לבחור היטב את החברה לצילום אירועים, מומלץ להתרשם מגלריית התמונות באתר של החברה כדי להדוק האם מתחברים לצילומי החתונות במופיעים באתר, וכך אפשר גם לשאוב רעיונות לצילום האירוע שלכם. חשוב לזכור כי צילום אירוע מפחתי כמו חתונה מתחיל עוד לפני החופה והאירוע עצמו, החבילה כוללת בדרך כלל גם צילום בני הזוג מול שקיעה יפה ובמיקומים נוספים כדי ליצור את אלבום החתונה המקורי ביותר.

ההבדל בין צילום חתונות רגיל לצילום מקצועי

צלמי חתונות רבים מתייחסים לצילום כאל העבודה שלהם בלבד. חשוב לבחור צלם שאתם מרגישים שהוא עושה את הצילום באהבה, ושיש לו רקע מקצועי בצילומי אומנות. צילומי אומנות מכילים זוויות צילום מפתיעות ומגוונות, אפקטי עריכה ייחודיים וציוד צילום חדשני ברמה גבוהה. בנוסף הם מציעים לוקיישנים מיוחדים ויצירתיים לצילומי הזוגיות/טראש דה דרס לפני החתונה, ולא ייקחו אתכם רק לאתרים, שכולם מצטלמים בהם.

בנוסף, צלם מקצועי המציע צילום מקורי ואמנותי לזוגות המתחתנים, יכול להציע צילומים מקוריים באמצעות ציוד מתקדם כמו רחפנים.

אפקטים אומנותיים בצילום חתונות

קיימות טכניקות מקצועיות לצילום אומנותי – הרחקת הרקע מהמצולמים או טשטושו, חידוד התמונה כולה, הוספה של אלמנטים צבעוניים עדינים מסביב למצולמים, הוספת רקע צבעוני, ציור מסגרות מעומעמות בצבעים מגוונים ועוד. את הטכניקות האלה משיגים גם בצילום עצמו וגם בתוכנות העריכה האומנותיות לאחר החתונה. בצילום אמנותי אפשר להוסיף גם אביזרים שונים, וכמובן להחליף רקע באמצעות צילום בסטודיו תוך שימוש במסך ירוק.

בחירת צלם חתונות אומנותי

אז איך בוחרים צלם חתונות אומנותי שיתאים לטעם שלכם:

  • התחילו באיתור צלם באינטרנט, שגלריית התמונות שלו נראית קולעת לטעם שלכם ונראית מיוחדת ואומנותית.
  • קבעו פגישה עם הצלם. במהלך פגישה זו התרשמו מתיקי העבודות שלו (אלבומי חתונה, קליפ טריילר לחתונה, סרטי חתונה, צילומי קנבס ועוד). בנוסף הרגישו את  האם הקשר איתו זורם ונעים? האם הוא מכיר טכניקות צילום ועריכה מקצועיות ואומנותיות? מה הטעם האומנותי שלו והאם הוא מתאים לשלכם? האם הוא מקדיש זמן משמעותי להכיר אתכם ואת הסיפור האהבה הזוגי הייחודי שלכם? האם הציוד שלו חדשני ואיכותי?
  • קבעו עם הצלם את התוכן של חבילת הצילום- כמה צלמי סטילס ווידאו יהיו באירוע? מה כוללת חבילת הצילום שלו? האם תרצו להוסיף עוד תוספות צילום מיוחדות לאירוע (קליפ טריילר לאירוע, צילום מגנטים ועוד)? מה עלות החבילה והתוספות שתרצו להוסיף?
  •  בררו שהוא משתמש בציוד צילום חדשני ואיכותי ובתוכנות עריכה מתקדמות.

לסיכום, צילום חתונות כדאי להזמין רק מחברה מקצועית ובעלת ותק בענף, לאחר סקר שוק, וכדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה ולהתרשם מהצילומים האמנותיים באתר של החברה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf