איך להישאר בריאים ברמת גן?

איך להישאר בריאים ברמת גן?

זה לא סוד שהחיים בעיר גדולה צפופים ועמוסים מדי. הניסיון לאזן בין עבודה, חברים, משפחה (או דייטים), ילדים, סידורים וקצת זמן חופשי לעצמכם, פירושו ששגרת הבריאות, הכושר, והרגלי האכילה שלכם, עלולים לפעמים להיזנח לטובת מספר שעות שינה מתוקות. וחבל. הגוף הוא הכלי שלכם וכדאי לשמור עליו בריא ומתפקד. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להישאר בריאים:

  1. נשמו עמוק
    לגוף האנושי יש כמה דרישות פשוטות, אחת מהם היא אוויר נקי. הריאות הן האחראיות העיקריות על ניקוי רעלים מהגוף,  כשכל שאיפה משמשת למשיכת חמצן, וכל נשיפה מגרשת פחמן דו חמצני ורעלנים נישאים באוויר אחרים  שהצטברו בגוף. גם בערים מתפתחות, כמו רמת גן, המודעות לכך ומנסות לשמור על איכות האוויר והסביבה, הריאות עובדות קשה יותר. ולצורך המחשה- רוב המחקרים שנעשו בנושא תוחלת חיים ארוכה, גילו כי זו מתרחשת בקרב אנשים המתגוררים במקומות בהם האוויר נקי מאוד. מה עושים? תרגלו נשימות עמוקות, עבדו עם מאמן נשימה, לכו לשיעורי יוגה ורכשו מסנני אוויר לבית. בנוסף, צאו מדי פעם מהעיר, או לפחות בלו יום בספארי או בפארק.
  2. אכלו בריא
    ברמת גן יש אינספור אפשריות מזון – מכל המינים, מכל הסוגים, ובכל שעה שתרצו. למרבה הצער, זה מעודד אנשים להזמין או לאכול יותר ממה שהם צריכים. אמנם עם הזמן צצים יותר מקומות המגישים אוכל מקומי, אורגני, עונתי, היישר מחווה אל שולחן, אבל זו עדיין בעיה. מזון באיכות נמוכה הוא מקור עיקרי לרעלים; לגוף שלכם יש מספיק מהם כשהוא מתמודד עם נשימת האוויר של העיר הסואנת. מה עושים? בשלו יותר בבית, אכלו פחות בחוץ, וחפשו מזונות באיכות גובהה, עשירים בסיבים ובוויטמינים.
  3. בדקו את עצמכם
    אין צורך להיכנס להיסטריה או להיות פרנואידים, אבל חשוב להקשיב לגוף, לא להזניח, ולטפל בעצמכם. חלק מהרופאים הטובים ביותר בישראל עובדים ברמת גן, והם יכולים לעשות דברים מדהימים ולרפא מחלות שונות. אז לא בטוח שכל כאב עיניים או ראייה מטושטשת מצביעים על כך שיש לכם קטרקט, ולא כל עליה בלחץ הדם מרמזת על התחלה של מחלת לב, אבל אם אתם חשים שמשהו לא כשורה, לכו לבדוק את זה. מה עושים? אל תחכו לרגע האחרון כדי לקחת תרופות מונעות, לעבור ניתוח קטרקט או לטפל בבעיות שונות. אם רפואה קונבנציונלית פחות מדברת אליכם, תמצאו בעיר מטפלים רבים עם גישה הוליסטית לבריאות, בין אם הם רופאים, כירופרקטים, נטורופתים או קוא'צרים.
  4. אנרגיה
    יש "אנרגיה" מסויימת ברמת גן. היא מונעת, בין היתר, ממספר האנשים האדיר שנמצאים כאן, והמחשבות והמעשים  שלהם. אנרגיה זו חיובית בכך שהיא יכולה להניע אתכם ולעורר בכם השראה, אך שלילית בכך שהיא יכולה לשמש כגורם לחץ שיכול להשפיע על בריאותכם, אם לא ינוהל כראוי. מה עושים? בצעו ניהול מתח יומי בצורה כלשהי, והקפידו לעקוב אחר ההצעות בנקודות הכתובות לעיל.
  5. טכנולוגיה
    בעוד שהנושא הזה הוא לאומי, או אפילו גלובלי, הוא רלוונטי במיוחד בערים גדולות. הטכנולוגיה הפכה כמה דברים לקלים יותר – כמו לשמור על קשר עם בני משפחה / חברים, ניהול העסקים וכו', אבל היא גם גרמה לאנשים לחיות בלחץ, לא לישון מספיק, ולקחת את החיים קצת יותר מדי ברצינות. לענות לאימייל איך שאתם מתעוררים, לשאוב הערכה עצמית מכמות הלייקים במדיה החברתית, לשאוף לחיים של אחרים כפי שהם משתקפים בתמונות – לכל אלו יש השפעות שליליות על הבריאות שלכם. יתר על כן, הטכנולוגיה המאפשרת לכל זה לעבוד והקרינה הנפלטת על ידי מגדלי הטלפונים הסלולרים, השנאים החשמליים, נקודות הגישה האלחוטית, חוות השרתים ועוד, קשורים גם הם לבעיות בריאות. מה עושים? מחלק מזה אי אפשר לברוח, אבל מה שאתם יכולים לעשות זה לשמור על הטלפון שלכם רחוק מהגוף כשהוא לא בשימוש,ומחוץ לחדר השינה בלילה. ואם זה אפשרי,כדאי לפתח שגרה לגבי מתי בודקים את האימיילים ואת המדיה החברתית.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf