יום ההולדת הגיע? איך להפתיע?

יום ההולדת הגיע? איך להפתיע?

כמה פעמים חשבתם כיצד להפתיע אדם קרוב לרגל יום ההולדת שלו? לכל אחד מאיתנו יצא "לשבור את הראש" מבחינה זאת, כי אנחנו רוצים שהיום הולדת הבא יהיה זכיר במיוחד. לא עוד יום הולדת, אלא אירוע מרגש ומפתיע באמת. אמנם התאריך אינו הפתעה וחוזר על עצמו בכל שנה, אבל התוכן שלו בהחלט יכול להיות מקורי ולהפתיע בכל פעם מחדש.

  1. שייט בהפתעה

שייט רומנטי במרינה או שייט עם חברים קרובים על יאכטה פרטית יכול להתאים ולשמח אנשים רבים. תוכלו ללכת שניכם לבד אחה"צ או בערב או לעשות מזה מסיבת יום הולדת שתזכרו זמן רב ולהזמין גם חברים.

  1. טיול בלתי צפוי

אם רוצים לרגש עד הסוף, טיול או טיסה היא אופציה אדירה. בגזרה הזאת אין ספק שיש אינספור אפשרויות מהן ניתן לבחור. אפשר לקחת לילה או יותר במלון או בצימר, לעשות קמפינג ואף לטוס בהפתעה ליעד לא נודע. גם הדרך שבה עושים זאת יכולה להוסיף לאלמנט ההפתעה – אל תספרו מה בדיוק עושים או לאן נוסעים/טסים ותשמרו את הקלפים קרוב לחזה. יש יותר ריגוש מזה?

  1. הופעה בהפתעה

כדאי לבדוק – אולי ממש ביום ההולדת או ביום סמוך מופיע בחו"ל או בארץ אמן שחתן או כלת היום הולדת ממש אוהבים. הופעה בהפתעה היא דרך טובה לאחד בין שני אירועים משמחים ולהפוך אותם לאחד – יום הולדת והופעה.

  1. מסיבת הפתעה

אז לאדם קרוב יש יום הולדת. האם הוא נאלץ לעבוד באותו יום? לא נורא – ערכו לו מסיבת הפתעה ספונטנית בעבודה. אם לא – תמיד אפשר לערוך מסיבה בכל מיקום אחר, כולל כמובן בבית. השתדלו שלא להפתיע יותר מדי כדי לשמור על בריאות הלב. כל מסיבה צריכה אוכל, אז אנחנו בטרופיקן נוכל לספק לכם סלסלת פירות שבתוכה סושי פירות, פירות טריים ופירות יבשים ממולאים וטעימים.

להזמנה של מגשי פירות באזור תל אביב ובשלל ערים אחרות במרכז הארץ, צרו איתנו קשר:

073-7842298. דרך טובה להפתיע גם אדם קרוב וגם את החיך.

20% הנחה למגיעים דרך הכתבה, קוד קופון: 99576

צילום: טרופיקן 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf