חתונה יוקרתית באולם ברחובות

חתונה יוקרתית באולם ברחובות

הגיע הרגע – הטבעת נשלפה, ההסכמה ניתנה ועכשיו החל המרתון בדרך לחופה. שלל החלטות לקבל בנוגע איך תראה החתונה שלכם, מי יוזמן אליה, מה תהיה התוכנית האומנותית, התקליטן, הצלם, החוויה הקולינרית. אחד הדברים הראשונים שכדאי לכם לשאול את עצמכם הוא איזה סוג חתונה תרצו – בוטיקית אינטימית, אורבנית, בכפר ובחיק הטבע.
חתונה יוקרתית היא חתונה בסטנדרט גבוה במיוחד בה שמים דגש על החוויה הכוללת אך גם על הפרטים הקטנים ביותר. בין אם מדובר בתפאורה מרהיבה או עיצוב משגע, גסטרונומיה משובחת והכל ביחד מתרגם לאירוע מיליון דולר.

איך תדעו שהגעתם למקום הנכון ובמה חשוב להשקיע להשגת חגיגת חתונה יוקרתית?

עיצוב מהאגדות – ברוכים הבאים לחלום חייכם

חתונה יוקרתית מתחילה במקום איכותי ומרהיב ביופיו, כך שרגע הכניסה אליו מלווה בתחושה של  כניסה לסיפור אגדה. הקסם מתעורר לתחייה. חפשו מקום שמתאים לכל מזג אוויר המשלב פנים וחוץ במתחם אחד, כך שתוכלו לקיים חופה תחת כיפת השמיים ואת הסעודה המרכזית ומסיבת הריקודים בפנים או בחוץ לפי תנאי האקלים. שימו לב שהן החלל הפנימי והן המתחם החיצוני אסתטיים וייחודיים בין אם מהבחינה של צמחייה עשירה, גשר דק עץ צף מעל פני המים הצלולים, פינות חמד רגועות או חלל מודולארי שניתן להסב לפי אופי האירוע ולפי האווירה המבוקשת באמצעות מערכת תאורה מתקדמת ליצירת אפקטים מאירים ומהבהבים. רצוי לבחור אולם אירועים במרכז, שנוח להגעה מכיוונים שונים ומאזורים גיאוגרפיים שונים עם חנייה צמודה ומצד שני, מציע אווירה כפרית יותר.

אירוע מעורר תיאבון – קולינריה ממעלה ראשונה

הלב של חתונה יוקרתית הוא האוכל. מקום שמציע הרפתקה גסטרונומית לאניני טעם המבוססת על חומרי גלם משובחים עונתיים בפרזנטציה אסתטית מיוחדת. בדקו מי השף, מה הוא מציע, איזה תפריט ניתן לגבש לכבוד החתונה, האם לבחור בהגשה ישירה לשולחן או בסגנון בופה חופשי, האם יש אלטרנטיבה לצמחונים ולטבעוניים ומה כוללת נבחרת הקינוחים. כמובן שחשוב להגיע גם לטעימות ואפילו לחזות בחתונה LIVE לדוגמא כדי לראות כיצד הצוות מתפקד בזמן אמת והאם הסועדים נהנים מהאוכל. שימו לב גם לנושא הבר – האם מדובר בבר משקאות עשיר במותגים, האם אפשר להוסיף משקאות חריפים בתוספת תשלום או להזמין שירותי בר אקטיבי לשדרוג החוויה.

התכנית האמנותית – לא על החופה לבדה

אין ספק שבכל חתונה החופה או הטקס הוא הלב הפועם של האירוע וכולם מגיעים לשמח אתכם ולחזות בטקס עצמו. אבל היום חתונות נמשכות יותר זמן וחשוב להעניק למוזמנים ערך מוסף וגם להסב להם הנאה. זה הזמן להגשים את כל הפנטזיות שלכם – אומן מפורסם בהופעה חיה, סדנא חווייתית, מצגת או קליפ וסרטון שצולמו עבורכם או בו אתם מככבים ועוד. התייחסו גם לבחירת תקליטן וגיבוש הפסקול עמו לפי זרימת האירוע. אפשר לבחור קונספט לאירוע ולהחליט מראש שכולם יבואו בלבוש מסוים – רטרו, הוואי או כמו לנשף ריקודים.

מזכרת קסומה מהחתונה

המזכרת היפה ביותר היא הצילומים מהאירוע – בין אם סטילס או וידאו – בחרו צלם מקצועי ובצעו מראש תיאום ציפיות לגבי מה תרצו שהוא יצלם. צילומים מבוימים של כל המשפחה, החברים ביחד ותמונות תוך כדי האירוע. אפשר להזמין גם עמדות צילום מגנטי להפקת מגנטים או צלם שיפיק מגנטים כבר באירוע עצמו. חשבו על מתנה נוספת כמזכרת עם הקדשה אישית שלכם לכל אורח.

אל תתפשרו על איכות וחוויה של חתונה קסומה – בחרו מקום מרגש ומפתיע בסטנדרט הגבוה ביותר לחתונה יוקרתית שעולה על כל דמיון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf