מותגי הרכב הצומחים בישראל – למה דווקא הם?

מותגי הרכב הצומחים בישראל – למה דווקא הם?

אחרי שנים ארוכות בהן קפא ענף המכוניות בישראל על שמריו, העם הנבחר הבין לאחרונה שלפעמים ישנן אפשרויות טובות יותר מהישן והטוב. וכך, נולדו מותגי רכב חדשים, אשר שינו את מפת המכירות, והכניסו "דם חדש" לענף ההפכפך והמרתק הזה. אז מה הופך מותג חדש לסיפור הצלחה? על כך – בכתבה הבאה.

מה ישראלים מחפשים?

שוק הרכבים בישראל מודל 2019 שונה לחלוטין מזה של לפני עשור או שניים. האפשרויות היום רבות מאי פעם, המימון הגבוה מאפשר כמעט לכל אחד להגשים את החלום על רכב חדש, וכאמור, משוק שכלל 3-4 מותגים קבועים בצמרת, הפכנו לשוק שוויוני יותר, שבו גם לשחקנים החדשים יש בהחלט מה להציע.

הנהג הישראלי של ימינו יודע בדיוק מה הוא רוצה ממותג הרכב שלו:

  • בטיחות – במקום הראשון, וטוב שכך. כיום כבר לא צריך להסתפק ב-2 כריות אוויר ומערכת למניעת החלקה. שם המשחק הוא בטיחות אקטיבית, כזאת שמקטינה את הסיכון לתאונה, ולא רק מצמצמת נזקים כשזאת מתרחשת.
  • חוויית נהיגה ונסיעה – הנהג הישראלי למד להבחין בין נהיגה שגורמת לך מעייפת, שמכאיבה בגוף בגלל שיבושי הכביש ועושה לך חשק לקחת להבא אוטובוס, לבין נסיעה שמרגישה כמו שיט בים רגוע, כשהאוטו מגיב בזמן וברכות מלטפת.
  • חיסכון – הדלק יקר, הביטוחים בשמיים, אז איפה שאפשר לחסוך – עשו זאת! רכבים חסכוניים, אמינים (שכמעט לא רואים מוסך), וכאלו שכאשר כבר יש תקלה, לא צריך למשכן את הבית כדי לשלם עליה, הם היעד של הנהגים בימינו, ובצדק.
  • עיצוב ואבזור – פעם אוטו היה נחשב מוצר פרקטי. להגיע מנקודה לנקודה. כיום ליופי, לאבזור המפנק (לרבות מערכת מולטימדיה מתקדמת), לעיצוב המהפנט – לכולם משקל משמעותי בהחלטה.
  • מחיר – התחרות העזה, לצד הופעת רכבי המיני, יצרה מצב בו ניתן לרכוש רכב חדש ב-60 וקצת אלף ₪. אז קיבלנו תאבון, ועכשיו מתחשק לנו ג'יפ יפהפה בפחות מ-100 אלף ₪, או משפחתית מרווחת במחיר דומה. אפשרי? המשיכו לקרוא ותגלו.

מותג הרכב הצומח בישראל – נעים להכיר

ועכשיו, אחרי שהבנו מה נהגים רוצים, הגיע הזמן להכיר מקרוב את מותג הרכב, שעד לפני פחות מעשור אף ישראלי לא שמע על קיומו, וכיום מציג רפרטואר מרשים של דגמים והצלחה – דאצ'יה.

החברה הוותיקה (1966) נוסדה ברומניה וכיום פועלת תחת הכנפיים העוטפות של רנו הצרפתית. עם למעלה מ-15,000 עובדים ומאות אלפי רכבים בשלל דגמים המיוצאים למרבית מדינות העולם, לא בכדי מדובר באחד ממותגי הרכבים הנחשבים בגלובוס.

באתר דאצ'יה תוכלו לקרוא ולהתרשם מהעיצוב המרהיב, האבזור המפנק, הבטיחות הגבוהה והמחירים המפתיעים. באתר לא תוכלו להרגיש את חווית הנסיעה הנהדרת בדגמי הרכב השונים, אך בהחלט תוכלו לתאם תור לנסיעת מבחן. אנחנו מתחייבים שתתאהבו…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf