האם סטינג טיוי ראוי להיות שירות הטלוויזיה החדש שלכם?

האם סטינג טיוי ראוי להיות שירות הטלוויזיה החדש שלכם?

כל עוד לא הסתגרתם במערה בעשר השנים האחרונות או שיצאתם מתרדמת ארוכה, אנחנו בטוחים שכבר שמעתם על רעידת האדמה שקרתה בשוק הטלוויזיה הישראלי בשנים האחרונות.

המחירים השתנו לחלוטין, איכות השידור עלתה, ה – VOD הפך משירות יוקרתי לסטנדרט בקרב שירותי הטלוויזיה והשינוי הגדול ביותר הוא ללא ספק – כניסת השחקניות החדשות לשוק.

בין השחקניות החדשות תמצאו את סלקום TV, פרטנר TV ואת סטינג TV, שלוש שירותי טלוויזיה חדשים המשודרים על גבי האינטרנט.

אך בעוד השירותים של סלקום TV ופרטנר TV הם שירותים חדשים לחלוטין – סטינג TV הוא שירות טלוויזיה חדש של חברת יס הוותיקה, מה שהופך אותו לשירות חדש שמגיע אלינו על ידי חברה וותיקה ומבוססת בתחום.

השירותים החדשים משודרים על ידי ממירים או סטרימרים למסך הטלוויזיה שלכם, ומעבר לכך שמדובר בשיטה חדשה לחלוטין שלא הכרנו, השירותים החדשים גם מתגאים בתג מחיר נמוך משמעותית מאשר השירותים המסורתיים של יס והוט.

המחיר זול, הטכנולוגיה מתקדמת, ומבטיחים לנו שמדובר בדור החדש של הטלוויזיה, לכן לא הייתה לנו ברירה אלא לבדוק בעצמנו – האם שירות סטינג TV ראוי להחליף את שירות הטלוויזיה שאליו אנחנו רגילים?

אז איך מתחברים לסטינג טיוי? ולמה אין טלפון ישיר למוקד?

אפשר להתחבר לאחת או לכמה מהחבילות של סטינג טיוי בלחיצה כאן, כמו כן למי שכבר מכיר את השירות יודע שאין מספר ישיר אל המוקד, מכיוון שסטינג דוגלים בהתחברות מהירה והתנתקות מהירה במידת הצורך. אך אם תשאירו פרטים, נציג מכירות יחזור אליכם עם כל הפרטים והמבצעים.

יש תוכן שווה בסטינג TV?

הבעיה שמתעוררת בדרך כלל בשירותים חדשים כאלו היא שמגוון התוכן לא מספק, אבל עם סטינג TV ממש אין לכם סיבה לדאגה.

השירות של סטינג TV, הוא כאמור שירות של חברת יס – לכן רוב הערוצים האהובים עליכם מהשירות של יס נמצאים גם הם בשירות סטינג TV, אבל הדבר החשוב ביותר ללא ספק, הוא שספריית הסדרות והסרטים המנצחת של יס זמינה עבורכם גם בשירות של סטינג TV, כך שתוכלו להמשיך לצפות בסדרות הכי נחשבות ובסרטים הכי חדשים ללא שינוי.

עוד פונקציות מגניבות הן שירות CatchUp של סטינג TV, המאפשר צפייה בתכנים ששודרו עד שבוע לפני כן, מהערוצים המשודרים בשירות וגם שירות Start Over שעוזר לכם להפסיק לצפות בתכניות מהאמצע רק כי הגעתם מאוחר מהעבודה, ונותן לכם את האפשרות לצפות בתוכנית המשודרת מההתחלה.

איך מתפעלים את השירות החדש של Sting tv?

הדבר היחיד שממנו חששנו הוא שלא נסתדר עם השירות החדש של סטינג TV ולא נדע איך להפעיל אותו כמו שצריך.

אבל האמת היא, שהממיר של סטינג TV מתברר כאפילו פשוט יותר לתפעול מאשר הממירים המסורתיים של יס והוט.

את שירות סטינג TV תוכלו לשדר בעזרת ה – StingTV BOX שהוא הסטרימר הרשמי של השירות (ממיר ראשון חינם, ממיר שני ושלישי בעלות שכירות חודשית), או בעזרת מגוון סטרימרים אחרים התומכים במערכת ההפעלה של השירות.

בעזרת האפליקציה של סטינג TV, תוכלו לצפות בשירות דרך סטרימרים, טלוויזיות חכמות, סמארטפונים ואפילו טאבלטים שונים (כן, אפילו בתוכניות שהקלטתם!).

הסטרימר דורש חיבור לרשת האינטרנט הביתית שלכם בעזרת חיבור WIFI או בעזרת כבל רשת ישירות לנתב שלכם, ומהירות הגלישה המינימלית בבית שלכם צריכה להיות 40 מגהבייט על מנת שהשירות יעבוד כמו שצריך.

אין ספק שמדובר בשירות איכותי שיכול להוות תחליף מעולה לשירותי הטלוויזיה המסורתיים, והתכנים המוכרים מבית יס בהחלט מרככים את השינוי הגדול והופכים את סטינג TV לאופציה מובילה!

צילום: לסטינג TV

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf