למה כדאי לעשות עכשיו בקרה על הגג?

למה כדאי לעשות עכשיו בקרה על הגג?

כאשר בתחזוקה של גגות עסקינן, הזמן הטוב ביותר לבצע בקרה ותחזוקה הוא עכשיו, ויפה שעה אחת קודם. הסיבה לכך נעוצה בכך שתמיד כדאי להיות מוכן, ובפרט לפני תקופות של גשמים מרובים. אפשרי שקיים פגם בגג הרעפים או במרזב אשר יגרום למי הגשמים לחלחל אל תוך המבנה ולהרטיב אזורים שחייבים להישאר יבשים, ומכאן הבעיה יכולה רק להחמיר.

גגות רעפים בעונת החורף

לא מן הנמנע, למשל, שאחד הרעפים בגג שבור או זז ממקומו, שקיימת חסימה או בעיה מכאנית אחרת במרזב, שהקונסטרוקציה התומכת בגג שקעה במרוצת הזמן, ובעלי הדירה כלל אינם מודעים לכך. כתוצאה מכך עלולים להיווצר נזקים, כתמים ורטיבות מתחת למרצפות ובתוך קירות המבנה או שיחדרו מים היישר אל תוך הבית.

לא לדחות למחר

פעולות בקרה על הגג יבדקו את מצבו לפרטי פרטים ויחשפו בעיות אפשריות. בדיקה מוקדמת עשויה לחסוך בנזקים משמעותיים ובהוצאות הכלכליות הכרוכות בכך. בקרה יכולה לחשוף סוגיה נקודתית שפתרונה יהיה פשוט יחסית, לעומת הזנחה שעשויה לגרום להחמרה ולגרור תיקונים משמעותיים במידה והבעיה לא תיפתר בזמן. וודאי שמעבר לסוגיה הכספית, גם עוגמת נפש רבה עלולה להיחסך בהתחשב בכך שמים לא יחדרו אל הבית ויעוררו שלל בעיות שונות, לרבות הצפות, נזק לציוד ולריהוט, ריחות מעופשים וכתמים בקירות.

זמן טוב לתיקון

קשה יותר לערוך בקרה ותיקונים נרחבים במידת הצורך בשיא עונת הגשמים. מסיבה זאת מומלץ להיערך מראש ולבדוק את הגג כבר בזמן הקיץ, במשך עונות המעבר או אף בחורף כאשר לא יורדים גשמים רבים. אנשים אשר מחכים זמן רב מדי עלולים למצוא את עצמם עם גג פגום בדיוק בזמן הסופות והגשמים, ללא יכולת לערוך תיקונים משמעותיים וללא הגנה מספקת על הבית שלהם. כמו שמי שטרח בערב שבת – יאכל בשבת, כך מי שטרח לבדוק את הגג בזמן – יוכל לחיות בבית יבש בשבת ובכל יום אחר.

תיקון גגות רעפים

צרו קשר עכשיו עם חברת יעקב הרשנבוים עם ניסיון של מעל 30 שנה לצורך ביצוע בקרה ותיקון מרזבים, תיקון גגות רעפים וארגזי רוח, ותוכלו לחסוך לעצמכם הוצאות גדולות וכאבי ראש בהמשך: 073-7576835

תמונה: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf