יש שיפוצים ברמת גן

יש שיפוצים ברמת גן

רמת גן היא עיר גדולה ותוססת הקרובה לתל אביב. מטבע הדברים מצויים ברמת גן מבנים רבים. חלקם משמשים למגורים, אחרים למשרדים ויש המשמשים לבתי עסקים שונים כמו מסעדות או מאפיות. המשותף לכל המבנים האלה הוא שלא פעם הם צריכים לעבור שיפוצים. ואכן, קבלן שיפוצים ברמת גן הוא איש מקצוע מבוקש למדיי.

מה צריך לדעת כאשר סוגרים עסקה עם קבלן שיפוצים?

אכן, כדי להרחיב את המטבח שלכם, לשבור קירות או להוסיף מרפסת, אתם זקוקים לעזרתו של קבלן שיפוצים ברמת גן. כאשר אתם נפגשים עם קבלן השיפוצים, כדאי לברר את הדברים הבאים:

  • הצעת מחיר – כל קבלן נותן לכם הצעת מחיר שאותה אתם צריכים לבחון היטב. ההצעה צריכה לכלול פירוט של כל העבודות הנעשות, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם. קבלן מקצועי לא ינקוב במחיר לפני שהוא יקבע מה צריך לשפץ ויבחן היטב את השטח. כמו כן, צפו להוצאות נוספות במהלך השיפוצים. למשל, אם יתגלה שיש צורך להחליף את האינסטלציה במהלך החלפת אריחים.
  • כמה עובדים יגיעו דירה כדי לבצע את העבודה – אם אתם ממשיכים לגור בביתכם במהלך השיפוצים, חשוב להבין כמה עובדים הולכים לפקוד את הדירה שלכם בכל עת. כך תוכלו להיערך בהתאם.
  • לסכם על שעות העבודה – באילו שעות יגיעו השיפוצניקים כדי לבצע את העבודות? האם מדובר בשעות הבוקר כאשר אתם הולכים לעבודה, או אולי יותר לקראת הצהריים?
  • צפי – אחד הדברים החשובים שיש לברר עם הקבלן הוא הצפי לסיום העבודות. כך תוכלו לתכנן את הזמן שלכם בהתאם ולקבל לידכם את הדירה החדשה-ישנה המשופצת.

באופן כללי, הקבלן יעמוד לרשותכם בכל עת. כדאי להתייעץ עמו בנושאים שונים על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.

ככה זה כשצובעים את הבית

אולי השלב האחרון בשיפוצים שלכם הוא צביעת הבית. זהו השלב המהנה שבו יש באפשרותכם לבחור כל צבע שתבחרו על מנת להעניק לקירות שלכם עליזות ומשמעות חדשה. אז אם נמאס לכם לראות את הקירות המתקלפים, זה הזמן להחליף צבע.

ראשית, הדבר החשוב ביותר שכדאי להבין בנוגע לצבעים הוא שצבעים בהירים מעניקים לחלל הבית תחושת מרחב, ואילו צבעים כהים מצמצמים את החלל. כך שאם יש לכם חדר שינה קטן, למשל, כדאי לבחור צבע בהיר, אך אם יש לכם סלון גדול ואתם רוצים ליצור יותר תחושה של אינטימיות, ניתן להוסיף לקירות שלו צבעים כהים.

איך בוחרים צבעים לדירה? ובכן, תלוי איזו אווירה אתם רוצים לשדר. אם ניקח לדוגמה את הצבע הכחול על גווניו השונים, נגלה כי משתמשים בו פעמים רבות בחברות טכנולוגיות. ואכן הצבע משדר חכמה ורוגע. על כן, צבע זה יכול להתחיל לקירות חדר העבודה. דוגמה נוספת היא לצבע הוורוד המסמל ילדותיות ותום. הוא מתאי בעיקר לחדרי שינה של תינוקות או ילדות.

צילום: סוגרים הכל לדירה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf