כל מה שצריך לפני הזמנת הדברה

כל מה שצריך לפני הזמנת הדברה

לא מעט אנו שומעים על מקרי הדברה מצערים. חומרי הדברה הם חומרים מסוכנים ורעילים וגם אם אתם מזמינים מדביר יש כמה דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם על מנת שנדע שאנחנו בוחרים מדביר מקצועי ונקבל מקסימום אחריות ובטיחות.

פרטים שצריך לוודא לפני התחלת ההדברה

חומרי הדברה – לפני שהמדביר בכלל מתחיל לעבוד אנו צריכים לוודא באילו חומרים המדביר הולך להשתמש. משום ששהדברה כוללת חומרים רעלים חשוב שנדע מה המדביר מרסס לנו בבית.

איך להיערך – עלינו לדעת  כמה זמן בדיוק עלינו לחכות עד שנוכל שוב להיכנס אל הדירה ואם יש לנו תינוק   לדוגמא , האם זה אומר שאנו צריכים לחכות יותר זמן ? ואיך אנו צריכים לנהוג לאחר שחזרנו אל הבית?

בנוסף אם יש לנו בעלי חיים , צריך לשאול מה הן ההנחיות לגביהם. בדרך כלל נהוג לבקש "יומן הדברה" הכולל את כל השאלות ותהיות שלנו לגבי התהליך .

רשיון בתוקף – אנו נרצה לדעת שלמדביר יש רישיון הדברה בתוקף והוא אכן מוסמך לבצע את העבודה. בנוסף לתעודות חשוב שלמדביר יהיה את הנסיון והמקצועיות בתוספת ידע מקיף בתחום הדברת מזיקים על מנת שתוכלו להיות בראש שקט לגבי איכות ההדברה והאפקטיביות לטווח הארוך יותר. בנוסף בקשו תעודת אחריות על מנת שתהיו מכוסים במידה והמזיקים יחזרו.

הדברה נקייה בבית נקי – ככל שהבית יהיה מתאים יותר לביצוע הדברה ,כך חומרי הריסוס יעבדו טוב יותר . כשאנו מדברים על בית מתאים להדברה אנו מדברים על משטח נקי לאחר שטיטאנו שטפנו וניקינו אבק.

סוגי הדברות

ישנן שיטות רבות להיפטר מסוגים שונים של מזיקים ולא כולן כימיות . בואו נבין אילו סוגי הדברות קיימים:

הדברה כימית

ההדברה השכיחה והנפוצה ביותר המשלבת חומרי הדברה כימיים אשר תפקידם להדביר ולגדוע את פעילותו שלהמזיק בין אם על ידי חיסול או ע"י נטרול . חשוב לציין שלחומרי הדברה ושימושם יש השלכות גם לזיהום סביבתי היקפי וכן הם רעילים ומסוכנים לבני אדם.

הדברה ביולוגית

הדברה ביולוגית מבוססת על עיקרון של שימוש בחרקים טפילים המועילים לבני אדם על מנת להשמיד חרקים מזיקים ומטרתה לצמצם את השימוש בחומרים כימיים.

החסרון בהדברה מסוג זה נחשבת ליקרה יותר וכן לוקח זמן רב יותר עד לקבלת התוצאה המיוחלת .

הדברה אלקטרונית

שימוש במכשירים אלקטרוניים על מנת להרחיק חרקיםHYPERLINK "https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D" שונים באמצעות השמעת תדרי קול

שאינם נסבלים עבור אותם מזיקים אך לא משפיעה על בני אדם.

משתמשים בשיטה זו במסעדות או מחסני מזון מהסיבה שאנו לא חושפים את מוצרי המזון למוצרים מסוכנים ורעילים כמו בהדברה כימית.

מה עוד חשוב לדעת

בשנים האחרונות יצא חוק אשר מאפשר לכל אדם באשר הוא להוציא רשיון מדביר לאחר קורס קצרצר של 3 חודשים לכן ישנם הרבה "בעלי מקצוע" לא מספיק מנוסים ואחראים אשר מבצעים הדברות ביתיות  ללא הפדנטיות וההתמחות המתאימה אלא רק לשם השלמת הכנסה, לוקחים על עבודות אלו סכומים כסף נמוכים, משתמשים במכשיר זול ובסיסי  והתוצאות בהתאם.

בין אם אתם רוצים לבצע הדברת חולדות , עכברים ואפילו הדברתHYPERLINK "http://www.bergerz.co.il/articles/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%9D/" HYPERLINK "http://www.bergerz.co.il/articles/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%9D/"נמליםHYPERLINK "http://www.bergerz.co.il/articles/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%9D/" חשוב לבחור בחברה הדברה מוסמכת עם קבלות אשר נחשבת למקצועית ויסודית גם אם זה יעלה לכם מעט יותר .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf