פרחים הם הדרך של האדמה לחייך והדרך של אירועים להיות מושלמים!

פרחים הם הדרך של האדמה לחייך והדרך של אירועים להיות מושלמים!

כולם רוצים שהאירוע שלהם יהיה חוויה מעוצבת שתרגש את האורחים ותשאיר בהם חותם לשנים, או לפחות עד האירוע הבא. עיצוב אירועים באמצעות פרחים זה בדיוק מה שצריך כדי להוסיף את הטאץ' האישי והמרגש. בעלויות סבירות שמתאימות לכל כיס.

"לה-רוז" חנות הפרחים המובילה ברמת גן, מבטיחה פרחים טריים ואיכותיים ובנוסף לכך שהחנות מבצעת משלוחי פרחים ברמת גן, יש גם מחלקה לעיצוב אירועים בפרחים חיים.

כאשר מבקשים לעצב אירוע ולהשתמש בפרחים, אמנם ניתן להזמין משלוחי פרחים ברמת גן, אך מומלץ להיעזר במומחי העיצוב שמבינים גם בשמחות וגם בהתאמת פרחים. אפשרויות העיצוב רבות ומגוונות ולכל פרח משמעות ואופי.

זה לא משנה אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, יום הולדת עגול או מסיבת סוף שנה, הפרחים הטריים והסידורים המושקעים מוסיפים את הניחוח והמראה היוקרתי והייחודי. באירוע מרגש כמו חתונה, הפרחים שזורים לכל אורך האירוע. החל מזר הכלה המעוצב בטעם האישי של כל אחת, עם הפרחים ומבנה הזר המתאימים לאופי שלה ולשמלה. גם השושבינות מקבלות זר לראש בהתאם להוראות הכלה ואם יש ילדות קטנות הן מקבלות בנוסף לזר הראש גם סלסלה עם עלים טריים לפזר בדרך לחופה.

ניתן לקשט בפרחים גם את הרכב שיסיע את הזוג המאושר אל האירוע ולהפוך אותו לרכב חגיגי וססגוני, עם פרחים עמידים שלא יאבדו מטריותם עד לאירוע עצמו.

את האולם ניתן לעצב בפרחים טריים מן הכניסה, דרך החופה ועד השולחנות. כבר בכניסה ניתן לייצר כיתובי פרחים, עיצוב אותיות בפרחים טריים שיקבלו את פני האורחים. גם על שולחן קבלת הפנים מומלץ לשים זר רענן וריחנו וכך גם בפינות הישיבה. את האולם והשולחנות ניתן לקשט בזרים, אגרטלים וסידורי פרחים בהתאם לצבע הנבחר ובגדלים שונים.

פרחים מעניקים גם טאץ' ייחודי ומרגש בעיצוב חופה, ניתן לעצב בפרחים את מוטות החופה או לשזור בחלקה וכן לעצב את כל החופה בפרחים טריים וריחניים. החכמה בעיצוב אירועים בשילוב פרחים, הוא תשומת הלב לפרטים הקטנים, הוספת סידור קטן בחדרי השירותים, בעמדת המעילים ובפינות ה"זולה", זר קטן שעושה אימפקט גדול.

מעבר לאירועים אישיים, ניתן לעצב גם אירועים עסקיים, תערוכות, גאלות וכנסים. שימוש בפרחים חיים בסוגי מפגשים אלה, מעניק למשתתפים תחושה נעימה והרמונית ולא קרה ומנוכרת. גם כאן ניתן לשזור לאורך האירוע כולו פרחים בגדלים וצורות. החל מהלובי ואזור המינגלינג וקבלת הפנים, אגרטלים ארוכים עם פרחים המשרים הרמוניה ורוגע.

על במת הדוברים ניתן לארגן סידור פירמידה שיקשט את הבמה ויכניס בה צבע וחיים. גם על פודיום הדובר ניתן להניח סידור קטן שלא יתפוס את תשומת הלב וגם שולחן הפאנל יזכה בסידורים נמוכים של פרחים חיים ומפיצי ריח נעים.

כמובן שניתן להזמין עיצוב מלא לאירועים השונים, או להוסיף פרחים בצורה עצמאית באמצעות הזמנת משלוחי פרחים ברמת גן, העיקר שתשתמשו בפרחים טריים והאירוע יהיה מרגש, יפה, צבעוני וססגוני.

תמונה: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf