כלים לא יקרים שיעזרו לכל בעל עסק להתייעל עשרות מונים

כלים לא יקרים שיעזרו לכל בעל עסק להתייעל עשרות מונים

לא פשוט להקים או לתפעל בימינו עסק עצמאי. לא קל בכלל לאתר עוד ועוד לקוחות. לא קל עם כל ההוצאות הנדרשות עבור פרסום. לא פשוט כלל לשווק, לחפש ספקים במחירים תחרותיים, להתמודד עם כל ההוצאות. כאשר כל כך הרבה בעלי עסקים מרגישים כי ההוצאות יוצאות משליטה או שקשה מאוד להתנהל ביום יום, יש פתרון. אספנו מגוון רחב של כלים לא יקרים שיעזרו להתייעל. כי מי שלא הולך קדימה, מתקדם ומתעדכן, משלם על כך מחיר יקר וחבל.

הכלי שחוסך בחשבוניות

על הפקת חשבוניות באינטרנט כבר שמעתם? אם עוד לא שמעתם, כדאי שתדעו כמה דברים. מס הכנסה מאשר כיום לכל בעל עסק להשתמש בכלי החשוב הזה. זו דרך חכמה, עדכניות, ירוקה והגיונית להתייעל וגם לחסוך. במקום למלא את החשבוניות כמו פעם, פשוט מתחברים לשירות באינטרנט. המנוי ממש לא יקר, כך שהוא מתאים לעסקים בינוניים וקטנים ללא שום בעיה. ולא פחות חשוב, בקליק אחד קטן שולחים את החשבונית ללקוח. אפשר במייל או בווטסאפ. ואם זה לא מספיק, אז בדרך כלל זה לא רק כלי לצורך הפקת חשבוניות באינטרנט בלבד. אפשר באותה צורה להפיק גם קבלות, הצעות מחיר, תעודות משלוח ועוד.

הכלי שחוסך לכם בדפי נחיתה  

הכלי השני שכדאי להכיר, מלבד הפקת חשבוניות באינטרנט יאפשר לכם לחסוך בהוצאות הפרסום. אם אתם רוצים לשווק את העסק בקלות אונליין, הכירו את הכלי שמאפשר לכם לעצב עמודי נחיתה במו ידיכם. יש אפליקציות כאלה, שכל אחד יכול להפעיל. לא צריך ידע במחשבים. לא צריכים ידע בפרסום. באתרים המתמחים מקבלים את כל ההנחיות להכנת דפי נחיתה בזיל הזול. דרך הדפים הללו מגיעים אליכם יותר לקוחות. הם מגיעים אל האתר שלכם או משאירים פרטים ואתם מתקשרים אליהם.

אתר אינטרנט כמעט בחינם

אתר אינטרנט הוא חלון ראווה לכל בעל עסק. אם חשבתם שאתם חייבים לשלם למפתח אתרים כסף רב, מעכשיו אתם יכולים להתייעל. יש לא מעט כלים שמאפשרים לכם לפעול. חברות כמו וויקס, למשל, מאפשרות הקמת אתרים באופן די פשוט. הקמת האתר לא עולה כסף ואפשר לבחור בגרסת פרמיום משופרת במחירים מאוד נמוכים. אפשרות אחרת היא לעבור לוורדפרס. אחרי שמקימים את האתר, אתם כבעלי העסק יכולים לעדכן את האתר באופן עצמי ובלי ידע בתכנות.

עוברים לאחסון בענן

גם בעסקים שבהם זקוקים למשאבי מחשב: אם נדמה לכם שאין תחליף לשרתים בעסק, זה הזמן לעשות חושבים. יכול מאוד להיות שגם אתם יכולים לעבור לאחסון בענן בלי להשקיע בכך כסף רב. עוד עוד עסקים נמצאים כבר שם. בענן ניתן להשתמש לפי הצורך. ניתן לרכוש משאבים נוספים לפי הצורך או לוותר על נפח אחסון אם בתקופה מסוימת צריך פחות. כמו כן, בענן ניתן לשלב גם מערכת אוטומטית לגיבוי וכן פתרונות אבטחה מתקדמים. זהו כלי מתקדם שמוצע במחיר תחרותי.

עשו זאת בעצמכם

לא רק באינטרנט או בשיווק אפשר להתייעל ולחסוך. אם אתם צריכים פה ושם לבצע תיקונים קטנים בעסק, תוכלו לבחור בשיטת עשה זאת בעצמך. גם אם אין לכם מושג בכלים כמו מקדחות או מברגות, גם אם אתם לא יודעים מהו ההבדל בין דיבל לבין בורג, זה לא ממש קשה. יש קורסים לאנשים שרוצים ללמוד איך מתחזקים או מתקנים. אם צריך להחליף את ידית הדלת במשרד, אם רוצים להתקין גוף תאורה חדש או להרכיב רהיט בהזמנה, כך אפשר להתייעל ולחסוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf