איך מוצאים מאמן כושר אישי?

איך מוצאים מאמן כושר אישי?

החלטת ש"זהו", הגיע הזמן לקחת את עצמך בידיים ולהיכנס לכושר.. אבל זה לא מצליח, אין כוח לצאת, לאסוף את עצמך והימים פשוט עוברים להם מבלי שהתחלת לעשות משהו בנידון. המנוי לחדר כושר ממשיך לחלוף לו תוך שאתה משלם לשווא ואתה נשאר עם התסכול ומחליט סוף-סוף ללכת על הפתרון הכי חזק שיש – לשכור מאמן כושר אישי שיגיע עד אליך.

אבל רגע.. מאיפה מתחילים? מי יאמן אותך? כמה זה עולה? איך מוצאים את המאמן או המאמנת שהם בוודאות מוסמכים ובעלי הניסיון הנדרש על מנת לעזור לך להגיע לתוצאות? וכשמצאנו, מה צריך לבדוק..?

למצוא את המאמן

"יש לי מאמן תותח בשבילך!", אומר לך חבר שלך. ואכן אומרים שאין כמו המלצה אישית של חבר.. האומנם? מה קורה כאשר חבר פשוט רוצה "לפרגן" לחבר המאמן שלו ולעזור לו להתקדם? ייתכן ובמקרה זה, ההמלצה תהיה לטובת חברו המאמן ולא לטובתך.

כדי למצוא מאמן כושר אישי מקצוען שיכול לעזור לך להשיג את המטרות האישיות שלך נדרש לעשות מעט מחקר. לשוטט, לקרוא.. לבדוק באתרי מאמנים, לנסות אולי להגיע לדפי פייסבוק של מאמנים ולראות כיצד הם מתייחסים לתחום שלהם.

לוודא שמדובר במאמן מוסמך

מצאת ! אבל רגע…

יש כמה דברים שצריך לבדוק:

  • תעודת "מדריך כושר גופני ובריאות" – על המאמן להיות בעל תעודה ממוסד לימודים מוסמך. תעודה זאת מאשרת כי המאמן עבר את כל המבחנים והלימודים הנדרשים כדי לקבל את הבסיס בתחום.
  • תעודת "עזרה ראשונה" בתוקף – שום ביטוח לא מכסה מאמן אם אין לו תעודת עזרה ראשונה בתוקף.
  • ביטוח – כדאי מאוד לבדוק שלמאמן יש ביטוח אחריות מקצועית.

ומה עם הניסיון ?

הפרט הכי חשוב מהכל!

האם למאמן יש את הכלים לעזור לך להשיג את מטרתך? האם המאמן כבר עבד עם "אנשים כמוך"?  לא לפחד לשאול, לבדוק! לשכור מאמן כושר אישי זאת התחייבות כספית ונרצה לוודא שאנו משקיעים את כספנו במקום הנכון! (כדאי לבדוק באתר: גוף1 – מאמן כושר אישי בפריסה ארצית).

וכמה צריך לעלות מאמן כושר?

מאוד פשוט. מאמני כושר אישיים יגבו תשלום בטווח של 100-200 ₪ (+\-).

150 הינה העלות הממוצעת לאימון כושר אישי 1 על 1 עם מאמן. מאמני כושר אישיים מנוסים יותר עם התמחות בד"כ יגבו 180-200 ₪ ופעמים רבות – ההשקעה "אקסטרה" שווה!  לעומת זאת, מאמנים ש"צוברים קליינטורה" יבקשו מחירים נמוכים יותר, בממוצע 120 ₪.

בהצלחה !

צילום Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf