עיצוב הבית באמצעות בטון דקורטיבי

עיצוב הבית באמצעות בטון דקורטיבי

רוב האנשים שחושבים על בטון מדמיינים אותו כחומר בנייה בגוון אפור ומשעמם, ולבטח לא כחומר ייחודי לעיצוב מרהיב של הבית. לכן, כדאי לדעת כי בשנים האחרונות החלו אדריכלים, מעצבי פנים ולקוחות פרטיים רבים להשתמש בחומר הנקרא בטונדה, באמצעותו ניתן לעצב את הבית וליהנות ממראה יוקרתי וייחודי, בהתאמה אישית מלאה. בטון דקורטיבי מיועד לציפוי משטחים, לציפוי רהיטים שונים, לחיפוי קירות, למשטחי עבודה במטבח, למטבחי חוץ ולריצוף.

בטון דקורטיבי מציע יתרונות אסתטיים נפלאים

בטון רגיל הוא חומר בנייה מוכר ונפוץ, זו תערובת הכוללת צמנט, חצץ, חול ומים. לאחר יישום הבטון יש להמתין כ-12 שעות עד לייבוש מוחלט. עם השנים פיתחו בטון אדריכלי לצורך עיצוב מתקדם יותר בבנייה המודרנית, ובעיקר בטון בגוון לבן ובגוונים אחרים. באמצעות שיטות ייצור חדשניות ומתקדמות יותר החלו לצוץ בענף הבנייה פתרונות של בטון דקורטיבי על בסיס צמנט כחומר חיפוי עמיד ואיכותי, עם אפשרות ליישם אותו על כל משטח, באזורי פנים וחוץ.

בטון דקורטיבי מגיע במגוון צבעים וטקסטורות, החומר נראה כמו בטון מוחלק, ניתן להטביע בו דוגמאות שונות לפי בחירת הלקוח או האדריכל, זהו חומר עמיד וחזק שכמעט ואינו דורש תחזוקה שוטפת, למעט ניקיון שוטף.

הבטון הדקורטיבי מאפשר לכל אדריכל, מעצב פנים ולקוח פרטי לעצב את ביתו בצורה מקורית וייחודית וליהנות מפתרון עמיד וחסכוני. את חיפויי הבטון מיישמים על כל סוגי המשטחים, בעובי של מ"מ ספורים, וברוב המקרים ניתן ליישם את החומר ישירות על המשטח ללא צורך בפירוק אריחי ריצוף או חיפוי.

פתרונות עיצוב באמצעות בטון דקורטיבי

לבטון הדקורטיבי שימושים ויישומים רבים בעולם הבנייה, האדריכלות ועיצוב הפנים. בין השאר, אפשר באמצעות החומר לעצב את חללי הבית השונים, למשל:

  • קירות בטון מוחלק – חיפוי קירות פנים וחוץ בכל גודל ומיקום, כולל חיפוי עמודים ונישות בתוך המבנה. ניתן להטביע דוגמאות שונות בבטון, ליצור אלמנטים מקוריים ולבחור בגוון רצוי בהתאם לקונספט העיצוב.
  • ריצוף הבית – בטון דקורטיבי הוא פתרון חדשני ואיכותי לריצוף הבית, ניתן ליישם רצפת בטון מוחלק בגוון אחיד או לבחור בפתרון אסתטי ומרשים יותר עם דוגמאות, גוונים שונים וטקסטורות מעניינות. כמו כן, אפשר לחפות מדרגות בתוך הבית בעיצוב לבחירה. הבטון הדקורטיבי מתאים גם לחיפוי שבילים בגינה ובחצר, לחניות פרטיות ועוד.
  • עיצוב חדרי רחצה – בטון דקורטיבי הוא חומר גמר מושלם לעיצוב חדרי אמבטיה, אפשר לחפות את הקיר, את הרצפה, משטחים שונים ואביזרים נוספים.
  • עיצוב המטבח – משטחי בטון דקורטיבי למטבח משדרגים את עיצוב החדר החשוב ביותר בבית, משטחי הבטון נחשבים לעמידים במיוחד, קל לתחזק ולנקות אותם והם עמידים בפני שחיקה, היווצרות כתמים וחדירת נוזלים.
  • רהיטים – אפשר לחפות רהיטים באמצעות בטון דקורטיבי וליהנות מבית מעוצב וממראה יוקרתי וייחודי.

רוצים לדעת עוד בנושא? כנסו לאתר ארטן בטון דקורטיבי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf