משלוח עציצים: להביא את הירוק הביתה

משלוח עציצים: להביא את הירוק הביתה

בית כבר יש, אהבה כבר יש, עכשיו צריך רק מעט ירוק ועוד קצת צבע. זהו, אתם מוכנים לחיי השפע. ולא סתם צמחים ירוקים ממלאים מקומות בהם מלמדים שמחה או אימון מחשבתי. צמח יפה מגביה את הנפש ומרחיב את הלב. מה לעשות, בסוף אנחנו מחוברים היטב אל הטבע. רק לפני שמתחברים בואו נדבר קצת על משלוח עציצים, כי מה לעשות, לא תמיד אפשר לגשת אל המשתלה.

איך בוחרים משלוח עציצים?

קודם כל בוחרים את הצמח עצמו. אם אתם אנשים של גובה ופראות, בחרו לכם צמח שיגיע לממדים גבוהים ואם אתם אוהבים דברים עדינים אזי שרך עם עלים קטנים כמו שערות שולמית, ידבר אל לבכם. שרך כזה, אגב, אפשר לגדל גם בחדר המקלחת ואין כמו הקישוט הירוק הזה בצירוף הכיור הלבן והדולפינים הכחולים שעל הווילון. קחו את העציץ שמתאים לכם, את הפרח שמדבר אליכם ואת מבנה העלים ששבה את לבכם. בקשו מן המוכר משלוח עציצים ותאמו אתו את המועד.

כמה זמן לוקח משלוח עציצים?

בדרך כלל עד מספר ימים. המוכר לא יעדיף לשמור את העציץ אצלו ובנוסף, פרחים לא יכולים לבלות זמן רב מדי ברכב. לכן משלוחים של עציצים מגיעים די מהר יחסית, לפעמים תוך יום ולפעמים תוך מספר ימים אבל בוודאי שלא מדובר בזמן ארוך מדי. כך אפשר לבחור משלוח עציצים כמתנה, למשל. ואם אתם מוזמנים למסיבת יום הולדת ושלחתם עציצים לפני כן, אזי בעת המסיבה כבר יחכו לכם חיוכים גדולים של תודה. משלוח עציצים הוא מתנה נהדרת גם למסיבות ביתיות וגם למסיבות שבמשרד.

המתנה המושלמת לצוותי עבודה

בקשרי עבודה היחסים הם קרובים בהרבה מאד פעמים. בסך הכל עובדים יחד ונמצאים באותו המקום שעות רבות מדי יום. בתוך כך חוגגים יחד ימי הולדת או סיום לימודים של הבן הגדול. בכל המקרים חשוב לבחור מתנה שמצד אחד תדגיש שיתוף ואהבה ומצד שני לא תהיה אישית מדי, הרי בסך הכל אתם חברים לעבודה. בתוך הגבולות האלה, משלוח עציצים הוא פתרון נפלא. השליח מגיע, מוסר את הצמח ובעלי השמחה מבינים את המסר המלא. חֲשבו עליהם, רצו לשמח אותם ויחד עם זאת, שָמרו על הגבולות של אהבה ועבודה. עציצים במשלוח מגיעים טריים, מכוסים, מוגנים ובדרך כלל עטופים גם בנייר, אז גם אם נשפכו מספר גרגרי עפר הכל נשאר בתוך השקית והמשלוח מוגן.

אפשר לבחור את העציץ באופן שיתאים אל מי שיקבל אותו ואז לשלב גם את הברכה או את סוג המסיבה. מי שחוגג מסיבה בינואר, למשל, אפשר לקנות עבורו קקטוס שפורח בינואר. הוא נקרא בדרך כלל קקטוס חג המולד. הפרחים שלו וורודים ואפשר לשלוח את העציץ במועד המתאים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf