חשיבות סימון בקבוקי הילדים

חשיבות סימון בקבוקי הילדים

כולנו יודעים כמה חשוב לשתות, וכולנו רוצים שילדינו ירבו בשתייה. לכן אנו שולחים עימם לגן או לפעוטון בקבוק מים ופוקדים עליהם "לשתות הרבה", בעיקר בימים חמים. אבל מה לעשות, ילדים כמו ילדים, שותים מן הבקבוק ומניחים אותו היכן שמניחים, בלי לחשוב יותר מדי על הפעם הבאה. התוצאה הבלתי נמנעת היא, שלעיתים קרובות הילדים מחליפים ביניהם בקבוקים דומים, אינם מודעים לכך, ושותים מבקבוק של ילד אחר.

לכאורה – מה רע? שיישתו כולם… אבל במציאות של ימינו, העברה של בקבוק בין ילדים ושתייה משותפת ממנו, משמעותה גם העברה מהירה של חיידקים או וירוסים בין הילדים. נכון, הילדים שוהים שעות רבות בחלל משותף וסיכויי ההדבקה קיימים בלאו הכי, אבל ברור לגמרי שמגע ישיר של הפה בבקבוק הוא הדרך ה"בטוחה" והיעילה ביותר להעברת חיידקים או נגיפים מילד אחד לאחר.

אז מה עושים?

כל הורה מכיר את התסכול העצום הכרוך בשליחת ילד בריא לפעוטון או לגן וקבלתו חזרה דולף ומתעטש ומשתעל, ולעיתים גם עם חום גבוה. קדימה, לרופא… ואז כמה ימים בבית (ואחד ההורים צריך לקחת יום חופש), ואז כמה ימים בגן או בפעוטון, והופ – שוב הוא חולה… כל כך מעצבן, מה אפשר לעשות?

אז זהו, מסתבר שיש לפחות דבר חשוב אחד שאפשר לעשות: לוודא שכל ילד שותה אך ורק מן הבקבוק שלו, וזה אינו מגיע לפיו של אף ילד אחר.

הפתרון הזה אינו חדש, אבל עד כה, כל הניסיונות לסמן את הבקבוקים היו תמיד מועדים לכישלון:

  • לשים כל בקבוק במקום נפרד (בתיק, או במגירה) – לא ממש עובד
  • רישום בטוש או בעט – נמחק
  • מדבקה עם שם – מתקלפת ונהרסת
  • סימון בסרט צבעוני מיוחד – נחמד, אבל מי יכול לזכור איזה סימון שייך לאיזה ילד? בטח לא גננת שמטפלת בעשרים ילדים או יותר.

ומה עושים כשמגיע הזמן לבקבוק חדש? שוב מסמנים? בקיצור, בעיה! איך לוודא שכל בקבוק מסומן בצורה ברורה, נוחה ואמינה, סימון שגם אפשר להעבירו בקלות מבקבוק ישן לחדש?

תשמחו לדעת שיש פתרון קל ופשוט, אשר נקרא Name-Me מדובר על מוצר מהפכני, העונה בדיוק לבעיה הזאת: תגית אישית עם שם הילד (או הילדה, כמובן) לפי הזמנה, עשויה מחומר אלסטי, צבעוני וחזק העמיד במדיח כלים ובכביסה, וניתנת להעברה בקלות ול"הלבשה" על המוצר – בקבוק, ספל, תיק, מגבת, או כל דבר אחר.

מזמינים את תגית Name-Me בצבע הרצוי עם שם הילד, מלבישים אותה על הבקבוק או משחילים אותה בצורה המתאימה למוצר, ומעתה יכול כל ילד – ובעיקר כל גננת או מטפלת – לשמור בקלות על הפרדה בין המוצרים ולמנוע הידבקות בין הילדים.

ולא זו בלבד – הילדים לומדים במהירות רבה איזו תגית Name-Me היא "שלהם", לומדים לזהות את שמם הכתוב, וגאים בעובדה ששמם הפרטי, בצבע האהוב עליהם, מתנוסס על המוצר שלהם. פשוט, חכם, אפקטיבי, אסתטי, היגייני, ואפילו לא יקר!

קרדיט צילום: Name-me Israel tag-me.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf