יבוא מוצרי פרסום מסין – למי מתאים ולמה כדאי?

יבוא מוצרי פרסום מסין – למי מתאים ולמה כדאי?

מחפשים חברה מקצועית ואמינה המתמחה בשיווק מוצרי פרסום וקידום מכירות? הידעתם כי ניתן לייבא מוצרי פרסום ממפעלי הייצור המובילים בסין ולחסוך עלויות רבות בעסק שלכם? מתכננים אירוע עסקי גדול ומרובה משתתפים ומחפשים דרך יעילה להוזלת עלות המתנות ומוצרי הפרסום? ובכן, כל ארגון רוכש במהלך השנה מגוון מוצרי פרסום וקידום מכירות כדי לחזק את המותג, להעניק מתנות ומזכרות ללקוחות החשובים וכדי להפתיע את העובדים עם מתנות לחג ומתנות לאירועים שונים כמו ימי כיף וגיבוש.

את מוצרי הפרסום אפשר לרכוש דרך חברות המתמחות ביבוא, שיווק וייצור פריטים שונים לקידום מכירות, מתנות ומזכרות לעובדים וללקוחות. הסיבה העיקרית שארגונים רוכשים את מוצרי הפרסום בארץ היא מיתוג המוצרים, לכן כדאי לדעת כי ניתן לחסוך את פערי התיווך ולרכוש מוצרי פרסום ממותגים באיכות גבוהה ובכל כמות ישירות במפעלים בסין.

תהליך יבוא מוצרי פרסום מסין

כדי לייבא מוצרי פרסום וקידום מכירות ממותגים עם לוגו מודפס או מוטבע, פרטי העסק ואפילו הקדשה אישית, כדאי לאתר חברה מקצועית המתמחה ביבוא מסין. החברה מציעה מערך מקצועי בארץ לטיפול בפניות ובדרישות הלקוחות ויש לה גם משרדים באזורי התעשייה המובילים בסין. צוות החברה מתמחה באיתור יצרנים איכותיים ואמינים בסין, הוא מנהל את ההזמנה עבור הלקוח, מפקח על שלבי הייצור ודואג לשינוע מהמפעל לנמל הימי ומשם באמצעות משלוח עד ישראל.

כאשר הסחורה מגיעה לישראל, עמיל מכס מטעם החברה מטפל בשחרור מוצרי הפרסום מהמכס, והחברה דואגת להובלה יבשתית לבית העסק.

ראוי לציין כי איתור מפעלים וספקים בסין המתמחים בייצור ובשיווק מוצרי פרסום איכותיים אינו דבר של מה בכך. סין היא מדינה עצומה בגודלה, יש בה אזורי תעשייה רבים המרוחקים זה מזה מאות קילומטרים, וכדי לאתר ספק יש לבקר במפעל כדי להתרשם מקרוב ביכולות ובטכנולוגיות הייצור שלו, וכדי לבדוק את איכות המוצרים.

ארגונים הזקוקים למוצרי פרסום וקידום מכירות אינם יכולים להשקיע זמן ומשאבים באיתור ספקים בסין ובניהול ובפיקוח על הייצור ולאחר מכן היבוא. עם זאת, כאשר זקוקים לכמות גדולה של מוצרי פרסום, מומלץ לייבא מסין כדי לחסוך עלויות ולהוזיל משמעותית את תקציב הפרסום והשיווק בעסק.

לכן, הפתרון המשתלם ביותר הוא לייבא את מוצרי הפרסום הממותגים בהתאמה מושלמת לצורכי העסק באמצעות חברה ישראלית בעלת שלוחות בסין. החברה דואגת לכל תהליך היבוא וייצור הפריטים, היא גם מבצעת בקרת איכות לפני שליחת המוצרים לישראל, ובמידת הצורך החברה תשלח את הפריטים לכל יעד שהלקוח מבקש, בישראל ובכל מקום אחר בעולם, לפיכך זהו פתרון מצוין גם לארגונים בינלאומיים המזמינים כמויות גדולות של מוצרי פרסום מדי שנה.

כדאי לדעת כי ניתן לייבא מגוון עצום של מוצרי פרסום ממותגים על פי דרישת הלקוח, החל מפריטים פשוטים עם מחזיקי מפתחות ועטים עם הטבעה או חריטה, דרך מוצרי טקסטיל ממותגים ועד מוצרי אלקטרוניקה איכותיים, גאדג'טים מדליקים וכדומה.

המאמר באדיבות https://www.sw-trade.co.il.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf