תריסי גלילה חשמליים לחנות תכשיטים

תריסי גלילה חשמליים לחנות תכשיטים

אם יש בבעלותכם חנות תכשיטים לבטח גם אתם סובלים מריבוי ניסיונות פריצה לעסק ומגניבות רבות. כדי למגן חנות תכשיטים יש להתקין אמצעי מיגון ואבטחה שונים, לרוב בהתאם לדרישות חברת הביטוח. ברוב חנויות התכשיטים ניתן למצוא מערכות מיגון מתקדמות ומשוכללות כמו מערכת אזעקה חדשנית המחוברת למוקד סיור, מצלמות במעגל סגור עם הקלטה, דלת פלדה ממוגנת ועוד. אחד מאמצעי המיגון היעילים והאפקטיביים ביותר הוא תריס גלילה לעסק, את התריס ניתן להתקין על כל הפתחים, לרבות חלון הראווה.

מה זה תריס גלילה?

תריס גלילה מיוצר במפעל מחומרי גלם עמידים ואיכותיים, בהתאמה מושלמת לגודל המפתח ולדרישות הלקוח. התריס מיוצר משלבים המחוברים זה לזה, וכולל מנגנון ידני לפתיחת ולסגירת התריס או מנוע חשמלי, וקופסת אחסון לתוכה התריס נגלל בעת הפתיחה, לרוב היא ממוקמת מעל המפתח ובתוך החנות, אלא אם יש הכנה מוקדמת ואז היא נסתרת מהעין. בדרך כלל מזמינים תריס חשמלי משלבים של אלומיניום מחורר, החורים מאפשרים לאוויר לעבור דרכם וגם האור יכול להיכנס לחנות.

התריס נועד להגן על מפתחי העסק, במהלך שעות הפעילות של החנות התריס מורם מעלה על מנת לאפשר ללקוחות לבקר בעסק ולצפות בתכשיטים המוצגים בחלון הראווה. בסוף היום סוגרים את התריסים בלחיצת כפתור, וכך החנות מוגנת בפני כנופיות הגנבים.

כאמור, את התריס אפשר לייצור מחומרי גלם שונים, בעיקר מפלדה מגולוונת, מאלומיניום או מפוליקרבונט. ההמלצה היא להתקין תריס חשמלי נגלל שקוף על חלון הראווה של חנות התכשיטים, כך הלקוחות יכולים לצפות בתצוגה מרהיבה של התכשיטים השונים גם אחרי שעות הפעילות וכאשר העסק סגור.

מיגון אפקטיבי מוכח

בעבר היה נהוג להתקין סורגים בפתחי חנויות תכשיטים, עם השנים צצו פתרונות מיגון יעילים ונוחים יותר לשימוש. עם זאת, סורגים מפלדה כבדים ויש להפעיל כוח פיזי כדי להרים את התריס או לסגור אותו. באמצעות תריס חשמלי ניתן למגן את החנות ולמנוע מקרי ונדליזם וניסיונות פריצה, את התירס החשמלי קל לתפעל באמצעות מתג ייעודי על הקיר או בעזרת שלט.

כדאי לדעת כי ניתן לייצר תריסי גלילה בכל גודל ויש מגוון אפשרויות עיצוב. אפשר לצבוע את התריס בתנור כדי להתאים את הגוון לקונספט העיצוב הכללי בחנות התכשיטים ולחזית המבנה בה ממוקם העסק. כאמור, מעבר למיגון פתחי הכניסה לחנות התכשיטים, מומלץ להתקין גם תריס חשמלי על חלון הראווה. כדי לאפשר ללקוחות לצפות בתצוגה בנוחות וללא הפרעה, כדאי לבחור בתריס חשמלי משלבי פוליקרבונט שקוף, זהו תריס עמיד וחזק המונע מפורצים לחדור לעסק, וגם חברות הביטוח מכירות בפתרון יעיל זה.

לאחר שהשתכנעתם ביעילות תריסי הגלילה ובפתרון המיגון האפקטיבי לחנות התכשיטים שלכם, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי הניתן על ידי המומחים של חברת אינטרמטאל – חברה מובילה לתכנון, ייצור והתקנת תריסי, סורגי ושערי גלילה חשמליים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf