משפרים את אסתטיקת הפה בעזרת ציפוי השיניים

משפרים את אסתטיקת הפה בעזרת ציפוי השיניים

נראה, כי מעבר לגיל מסוים, אנחנו מרימים ידיים בכל מה שנוגע לאסתטיקת הפה שלנו. כן, ברור, אנחנו מקפידים לבקר אצל השיננית באופן קבוע, סותמים חורי עששת (במידה ומתגלים כאלה), אבל אנחנו עסוקים יותר בשימור הקיים ותחזוקתו השוטפת ופחות בשיפור שלו.

בדרך כלל, הבעיה היא, שאותה הסתפקות שלנו בשימור הקיים לא באה מתוך זה שאנחנו מרוצים ממה שיש, אלא שפשוט אין לנו את הזמן והחשק להיכנס לפרויקטים ארוכי טווח. יישור שיניים שלוקח מעל לשנה? תהליך הלבנת שיניים הדרגתי? למי יש ראש לאלה (שלא לדבר על אי הנעימות להופיע בציבור עם גשר על השנים, למשל, כשאתה מנכ"ל של חברה)? אז אנחנו מנמיכים ציפיות, משתדלים שלא לחייך מכל הלב בפה מלא ופתוח, ומתפללים שלא לפגוש פרסומת למשחת שיניים שתוריד לנו את הביטחון העצמי.

מה גורם לאנשים בוגרים שלא להיות מרוצים ממראה שיניהם?

עם השנים, השיניים שלנו משתנות. כל מה שאנחנו אוכלים או שותים, מעשנים או נוטלים, משפיע עליהן. אותן שיניים לבנות וצחות שעליהן אנחנו חולמים, מתרחקות מאיתנו בכל יום, כשאנחנו, למשל, שותים מים שבהם קיים עודף פלואור, לוגמים קפה או קולה, או נוטלים תרופות מסוימות. במקביל לפגמים שאנחנו גורמים לעצמנו, ישנם גם גורמים אחרים שאינם באשמתנו, כמו צורתן של השיניים, גודלן, זוויתן וגם המרווחים שביניהן. כך שלא מפתיע לגלות, כי מעט מאד אנשים בוגרים מסוגלים לחייך מכל הלב ומתוך תחושת בטחון עצמי.

חיפוי שיניים איכותי יכול לפתור את מרבית הבעיות האסתטיות

הדבקת חיפוי השן, ציפוי קליפת החרסינה הדקה והעמידה מאפשר לשפר את המראה האסתטי של שן אחת, קבוצת שיניים או של כל השיניים בפה, על פי הצורך. למרות שהקונוטציה המיידית היא של הרכבת כתר על שן, במהלך הדבקת חזיתיות החרסינה מבוצע חספוס עדין של השן, שאינו פוגע בה, אלא רק מגדיל את שטח הפנים שלה, על מנת שההדבקה תשב כמו שצריך על השן ותחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר.

חיפוי שיניים במרפאת ד"ר זיידמן

מאחר ובמרפאת ד"ר זיידמן אנחנו משתמשים בטכנולוגיה המקדמת ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר, אנחנו חשים בטוחים דיינו כדי להעניק למטופל בעובר טיפול חיפוי שיניים כיסוי של עשר שנות אחריות. שתי פגישות לא ארוכות – זה כל מה שאתם זקוקים לו על מנת אתם לזכות בשיניים המושלמות, שתארנה כל חיוך ותהפוכנה אתכם – לבטוחים בעצמכם בהרבה יותר!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf