"אנחנו גם אמנים, כי הפוליטיקה זה אומנות של הבלתי אפשרי"

 "אנחנו גם אמנים, כי הפוליטיקה זה אומנות של הבלתי אפשרי"

כרמל שאמה הכהן ראש העיר החדש, מתוך נאומו לנבחרת אמני ישראל בכדורגל.

אחרי ימים של אפרוריות, בוקר יום שישי האחרון אור קרני השמש, האיר על מגרש הכדורגל רמת השקמה. אור אשר הביא עימו את נבחרת אמני ישראל בכדורגל, נציגים ואורחי כבוד טובים אחרים, כזה אשר הבטיח לנו יום מרגש ומהנה במיוחד.

הבוקר החל בנאומו המרגש של עובד קראוס מאמן הנבחרת והוגה רעיון הקמת נבחרת האמנים בכדורגל אשר הוקמה בשנת 2010, לצד מעל 100 נבחרות מקבילות בעולם.

עובד קראוס, הוביל בנחישות במסירות ובעבודה קשה את הנבחרת ובעזרת השחקנים המצוינים, זכתה הנבחרת באליפות העולם בשנת 2015 ובאליפות אירופה בשנת 2016 והביאה כבוד גדול לישראל.

לאורך השנה מקיימת הנבחרת משחקי ראווה למען החברה והקהילה בישראל.

הסגל המרכיב את הנבחרת מכיל שחקני כדורגל לשעבר ואמנים פעילים מתחום המוסיקה והבמה. בנבחרת שיחקו לאורך השנים מעל ל- 300 שחקנים והיא נחשבת כאחת מהטובות בעולם בתחומה.

במסגרת טקס הענקת שי מיוחד לשחקנים מצטיינים של הנבחרת נכון לתקופה הנוכחית אשר הוענק ע"י אחד מחברי הדירקטוריון, היהלומן מנשה יזדי, נכחו ראש העיר הנבחר כרמל שאמה הכהן וסגנו ליעד אילני, אשר הביעו תמיכה בספורט ונטעו תקווה לעתיד טוב יותר.

כרמל שאמה הכהן:" אנחנו גם אמנים כי הפוליטיקה זה האומנות של הבלתי אפשרי, אז אנחנו יכולים להצטרף אולי להרכב, שיחקתי במגרש הזה בתור ילד…איפה שיש אנשים טובים עם מטרות חיוביות אנחנו שם. נשנה באופן דרמטי את תחום הספורט."

ליעד אילני: "עובד איש עם נשמה גדולה ולב גדול, אנחנו נמשיך לסייע , יצאנו למכרז לדשא סינתטי לשקמה ויש לנו כוונה לשדרג את כל המתקנים בעיר. העיר רמת גן לא יכולה להמשיך ולהראות כפי שנראית היום בתחום הספורט. נשנה את זה."

לאחר שלב הנאומים והענקת שי לשחקנים המצטיינים, נערך אימון של הנבחרת אליו הצטרפו ופינו לעצמם כמה דקות של תרגול מתוך לוח זמנים עמוס, ראש העיר כרמל שאמה הכהן וסגנו ליעד אילני. למותר לציין שיום לפני האימון, התחתן קפטן הנבחרת מאץ׳ עובד עם בחירת לבו אדל בספלוב ולמרות הכול, כולם התייצבו כמו אריות לאימון. מזל טוב לזוג.

 

עוד על הנבחרת…

לנבחרת דירקטוריון בלתי תלוי בראשו עומד רפי גינת ובין יתר חבריו נמצאים גם מרגלית צנעני, צחי נוי, קובי אושרת, ועוד רבים וטובים.

הנהלת הנבחרת, ככל בעלי התפקידים, עובדת בהתנדבות מוחלטת תחת עמותה שהוקמה ללא כוונת רווחים.

מאמן הכושר של הנבחרת הוא רפאל מולכו ומנהלי הקבוצה כפיר מולי וגיא רוזנטל.

 

אין ספק כי ניכר הרצון והנכונות לחולל שינוי בספורט כאן ברמת גן ועל כך אני תושבי העיר מברכים.

מאת:מיכל רוזנטל נחמני

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf