מערכת מידע נדל"ן לעבודה יעילה בתחום

מערכת מידע נדל"ן לעבודה יעילה בתחום

עוסק בתחום הנדל"ן? רוצה לשפר את היכולות שלך בתור מתווך? זה הזמן להיעזר בכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר שעומדים לרשותך ולדאוג שתהיה לך מערכת נדל"ן לעבודה יעילה. אם בעבר הרחוק, מתווכים כמוך היו צריכים לצאת לרחובות העיר כדי לקבל מידע על עולם הנדל"ן, היום רוב המתווכים נכנסים לאינטרנט כדי לקבל את המידע הנחוץ להם. בעוד שבעלי מקצוע שונים עובדים מול האתרים בלבד, ישנם מתווכים אשר עובדים עם מערכת מידע נדל"ן מתקדמת.

מהי מערכת מידע נדל"ן?

מערכת המעבירה מידע על נדל"ן היא מערכת חדשנית אשר נותנת מענה לכל צרכי אנשי המקצוע בתחום זה. המערכת מרכזת את המידע על הנדל"ן ומתעדכנת באופן אוטומטי. היא אוספת את המידע משלל אתרי האינטרנט וכן מהעיתונות הכתובה. בכניסה אליה אפשר לראות מה קרה עם כל נכס, לרבות: מכירה, השכרה, כניסה לשוק, בלעדיות, שינוי מחיר ועוד.

מערכת מידע נדל"ן נבנתה עבור מתווכים ותוך הבנה מעמיקה של המקצוע והאתגרים שלו. לכן, היא משתלבת בעבודתה עם היומן הקיים ועם מערכת הניווט, ווייז. כל מתווך צריך שתהיה לו מערכת עדכנית ולהבטיח לעצמו וללקוחותיו שיש לו את המידע העדכני ביותר בכל רגע נתון.

חשיבות המידע בעולם התיווך

מתווך טוב הוא מתווך אשר יודע מה מצב השוק. אין כל צורך לצאת החוצה ולשמוע מה קורה ולחפש אחר מודעות תלויות ברחוב, אך גם אין זה מספיק להסתמך על מה שקורה באתרי האינטרנט בלבד. לרשות המתווכים עומדת מערכת מידע נדל"ן שמתעדכנת באופן אוטומטי, מה שמאפשר למתווך לדעת לא רק מה קורה עם הנכס שלקוחותיו מתעניינים בו או שהם הבעלים שלו, אלא גם להתנהל נכון יותר מול הלקוחות.

בעת בניית המערכת נלקחו בחשבון האתגרים השונים של עולם התיווך. אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם הוא לתת מענה ללקוחות ובמהירות. דרך התוכנה אפשר לשלוח הודעות לקבוצת לקוחות וכך לעבוד ביעילות גבוהה ולתת ללקוחות מידע על הנדל"ן ועל הנכסים המעניינים מבחינתם, בכל רגע שמשהו משתנה בשוק.

מערכת שעובדת בכל מקום

מתווכים רבים רוצים לקבל את כל המידע עוד לפני שהם מגיעים למשרד. חלקם מתחילים את יומם בפגישה עם הלקוחות וכבר אז חשוב שידעו מה השתנה בנכסים השונים באזורים הרלוונטיים. לכן, חשוב שהמערכת תעבוד על המחשב, אך להוריד את האפליקציה וכך לעבוד ביעילות מול מערכת מידע נדל"ן בכל מקום.

עבור מתווכים, מידע על מאגר דירות הוא כלי עוצמתי אשר אי אפשר להתנהל בלעדיו. במקום לחפש אחד המידע, לאסוף אותו באופן עצמאי, להתקשר לבעלי דירות ונכסים, כל שעל המתווך לעשות הוא לגלוש לאפליקציה ולדעת מה המצב של כל נכס ובהתאם לקבוע כיצד נכון לו לנהל את יומו. האפליקציה והתוכנה חוסכים למתווך זמן, כסף ומובילים אותו להתנהלות מקצועית ויעילה מול לקוחותיו השונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf