מגשי אירוח של מטעמים קטנים וטעימים

מגשי אירוח של מטעמים קטנים וטעימים

מגשי אירוח הם שיטת אירוח חדשנית התופסת תאוצה באירועים רבים. השיטה מבוססת על הרצון להעניק לאורחים מנות קטנטנות בגודל ביס או שניים, שהאורח לוקח ואוכל מיד ללא צורך בסכו"ם ולעתים אף בצלחת, כדי לחתוך פריט זה או אחר.

מגשי אירוח

המאכלים הקטנים מאפשרים לכל אורח להגיע לדוכני המזון השונים ולטעום מוצרים מתוך מגשי אירוח צבעוניים ואסתטיים.

מגשי אירוח בנויים ממאכלים חלביים כשרים בהיצע עצום של אפשרויות בטעמים משובחים. הצוות הקולינרי המקצועי תכנן בקפידה מאכלים המבוססים על ירקות טריים, עשבי תיבול ריחניים, מאפים מחומרי גלם שונים שכולם בטיב מעולה.

הצוות הגסטרונומי מתאים מגשי אירוח לכל אירוע ומציע למארחים את ההרכב הקולינרי שיתאים במיוחד לאירוע בוקר, לאירוע צהריים, מפגש עסקי או אירוע משפחתי כמו ברית או חתונה.

שפע של אפשרויות

כדי לקלוע לטעמם של רוב המגיעים לאירועים, מוצעים מגשי אירוח שונים המבוססים על רעיונות מבריקים. לדוגמה מגש של מאפים מתוקים, מגש של מאפים מלוחים, לחמניות מסקרנות הממולאות במרקמים שונים על טהרת גבינות קשות בטעמים שונים או רכות בטעמים מפתיעים. דגים מלוחים, ירקות, טחינה ושילובים צבעוניים שיוצרים טעם ייחודי בכל ביס.

נראות מגשי האירוח

כל אורח אוכל בשלב ראשון עם העיניים, סוקר את המגש הגדוש בכל טוב, בעל הנראות הנפלאה ורק לאחר מכן הוא ניגש למגש בעל המראה המאתגר, שהפריטים שבו נראים לו טעימים ואוכל את הביס הראשון.

מגשי אירוח אסתטיים ויפהפיים כולם כך שקשה מאד לבחור באיזה מאכל להתחיל ומתי לסיים. כל בחירה היא בעלת טעם מעודן וייחודי הגורמת להרבה מאד הנאה לאורחים.

פתרון נפלא

מגשי אירוח של ביסים קטנים הם פתרון נפלא לכל אירוע כיוון שהוא חוסך את הצורך בהגשה מיוחדת בכלי אוכל ובמלצרים. האורחים נהנים ממינגלינג, פה ושם לוקחים ביס כזה או אחר ונהנים מכל טעימה.

כשהמגשים גם מעוצבים וכל אחד מכיל פריטים המבוססים על בסיס אחר של מזון, האורחים נהנים גם מהמבחר וגם מהסקרנות לגבי מה יכיל המגש הבא.

ההנאה היא מושלמת, האורחים נהנים מהנוחות באכילה ומהשינוי המתאים להם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf