חתונה בשטח – לעשות את זה נכון

חתונה בשטח – לעשות את זה נכון

כשאנחנו מחליטים לערוך חתונה, אנחנו יכולים לבחור בין מגוון אופציות היכן לערוך את האירוע וכיצד. מן הסתם, כל מקום בו נרצה לערוך יכול להשפיע בצורה כזו או אחרת על אופיו ותוכנו. לכן יש השפעה רבה למקום בו אנחנו מתכוונים לערוך את האירוע, ולא פעם סדר ההשפעות משתנה, פעם המקום ישפיע על הקונספט ופעם הקונספט ישפיע על בחירת המקום.

מה שברור הוא, לא משנה היכן נבחר לערוך את האירוע, הרי שלכל מקום יש את המאפיינים שלו, לא רק מבחינת המקום מבחינה ספציפית אלא גם מעבר לכך, סוג ואופי המקום הם בעלי מאפיינים ייחודים, ואלה ישפיעו, כך או אחרת, על הבחירה שלנו וכאמור על הקונספט של האירוע.

חתונה בשטח זו דוגמא קלאסית, כיצד מקום יכול להשפיע על האופי של האירוע ולהתהוות במובן מסוים את התוכן שלו. אנחנו לא נוכל לערוך אירוע בשטח כמו שאנחנו עורכים באולם, ההיערכות שלנו תהיה שונה, ומן הסתם כל תהליך העבודה שלנו יהיה שונה. צריך לומר שגם בחירת הספקים והאנשים איתם נרצה לעבוד, תהיה שונה מאשר במקומות אחרים, מסיבות ברורות ומובנות.

חתונה בשטח יכולה להיערך במקומות שונים וייחודיים. אנחנו יכולים לבחור ולערוך את האירוע בשדה, פרדס, חוף ים, שמורת טבע או אתר היסטורי כזה או אחר. זה תלוי בשתי נקודות עיקריות, ראשית, היכן אנחנו יכולים לערוך את האירוע, מבחינה טכנית וכן מבחינת אישורים ושאר הפרוצדורות שמאפשרות זאת, שנית, איזה סוג של אירוע אנחנו רוצים לערוך, מתי וכיצד.

לפני שנסביר כיצד עושים את זה בצורה נכונה, חשוב להדגיש, אנחנו לא יכולים לארגן חתונה בשטח לבדנו. אנחנו צריכים להיעזר בצוות מקצועי שיעבוד איתנו ויעזור לנו לארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים. רק כך, נוכל להפיק אירוע מסודר ומאורגן, במאה אחוז.

כיצד מארגנים חתונה בשטח בצורה נכונה

בגדול, אנחנו נחלק את התהליך ל-4 חלקים עיקריים.

החלק הראשון מתייחס לבחירת המקום. כאמור, אנחנו נבחר שטח בו אנחנו רוצים לערוך את החתונה, על פי הקונספט שאנחנו רוצים לייצר, על פי האפשרויות שיש לנו, המועד בו נרצה לערוך את החתונה, היכולות הכלכליות והטכניות שעומדות לרשותנו.

החלק השני, מתייחס לצוות איתו אנחנו נרצה לעבוד על האירוע. מה הניסיון שעומד לרשותו, אילו כלים יש לו ומה תוכנית העבודה שהוא מציע לנו.

החלק השלישי מתייחס למתווה הדרך שאנחנו יוצרים, עד כמה הוא פרקטי וכיצד אנחנו מוציאים אותו לפועל. אנחנו צריכים להיות ריאליים, לדעת שיש מגבלות כלכליות, מגבלות טכניות, אנחנו צריכים לבחור תוכנית עבודה סבירה שנוכל לעמוד בה.

החלק הרביעי, הכל צריך להיות מסודר, מתוכנן, בין אם זה מבחינת לוח זמנים, תקציב, קשר עם ספקים ועוד. הכל צריך להיות רשום ועלינו לעבוד על פי התוכנית שעומדת לרשותנו.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf