טיפים לבחירת מצבר חדש לרכב

טיפים לבחירת מצבר חדש לרכב

כל נהג יודע שהמצבר הוא נכס יקר. הוא זה שמספק את הכוח החשמלי לרכב שלנו, ובלעדיו לא נוכל להתניע את הרכב ולנוע בדרכים. אבל כמו כל דבר, גם יומו של המצבר מגיע בסופו של דבר עד שהוא מתחיל להראות סימני גסיסה ושובק חיים. כאשר זה קורה, עליכם לבחור מצבר טוב שיכול לשמש אתכם לטווח ארוך.

איך יודעים שהמצבר עומד לסיים את תפקידו?

מצבר בן 3 או 4 שנים יכול לאותת לכם שכוחו עומד להסתיים. ראשית, אתם חווים קושי בהתנעת הרכב. במצב זה אתם מוצאים את עצמכם נאבקים שוב ושוב עם המפתח עד שהמנוע מועיל בטובו לפעול. אבל גם אז לא מסתיים הסיפור, ואתם ממשיכים לשמוע קולות תקתוק מטרידים. ועם לא די בכך, הרי שלוח המחוונים של הרכב מתעמעם, צלילי הרדיו נחלשים והמזגן שובת אף הוא. במקרה זה אין מנוס מלבחור מצבר חדש.

כך תבחרו את המצבר הבא שלכם ב-5 טיפים מרכזיים

בחירת המצבר הנכון חשובה מאוד להמשך נסיעה בטוחה ואיכותית. אלה כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שאתם קונים את המצבר:

  • מהם הנתונים של המצבר – אחד הנתונים החשובים יותר בבדיקת המצבר הוא מתח המצבר. המתח עשוי לנוע בין 6 ל-12 וולט. יש להתבונן בהוראות היצרן ולבדוק איזה מתח מתאים לרכב שלכם. זכרו כי מתח נמוך מדיי עלול לשחוק את המצבר, בעוד מתח גבוה מדיי עלול לצרוך אנרגיה רבה מהמצבר, כך שיהיה צורך להוסיף את מפלס המים לעתים קרובות. כמו כן, עבור רכבים העובדים בתנאים קשים במיוחד (חום גבוה או מנוע דיזל) כדאי לרכוש מצברים המגיעים עם פקקים לצורך מילוי מים מזוקקים.
  • האחריות על המצבר – מומלץ לרכוש מצבר יד ראשונה בעל תקופת אחריות לטווח ארוך, וזאת מבלי להתפשר כל מצבר זול שתקופת האחריות שלו עומדת לפוג. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמצבר לא יאכזב באמצע הדרך.
  • יש מי שמספק לכם שירות – כאשר אתם קונים מצבר מחברה מסוימת, עליכם לוודא כי היא מספקת שירות בעת צרה. הרי לא נעים להיתקע באמצע הדרך, אי שם במדבר או בטיול בצפון מבלי שיהיה לכם למי לפנות. מסיבה זו, כדאי לוודא שלחברה המספקת לכם מצבר יש נקודות החלפה בכל רחבי הארץ.
  • מצברים חדשים ממשווקים אמינים – כאמור, מומלץ לבחור במשווק המביא לארץ מצברים חדשים בלבד. בדרך כלל מצברים אלה מגיעים כשהם עטופים בניילונים. מומלץ לברר פרטים נוספים על החברה ולוודא כי מדובר באנשי מקצוע מיומנים שיכולים להתקין עבורכם את המצבר במקצועיות. כמו כן, כדאי לוודא שאת המצבר מתקין חשמלאי.
  • עניין של מחיר – רכישת מצבר לרכב היא הוצאה לא קטנה, ויש אנשים המנסים לחסוך. עם זאת, אם תחליטו לרכוש מצבר בלתי איכותי, אתם עלולים להצטער על כך בעתיד הלא רחוק. זאת משום שמצבר זול עלול להתקלקל במהירות ולשבוק חיים דווקא כשאתם זקוקים ממש לרכב שלכם.

כבר לא צריך להגיע למוסך כדי להתקין מצבר

גם כשהמצבר שובק חיים, אתם יכולים להישאר בבית. שירותי החלפת מצברים לרכב ברמת גן מקצועיים כוללים גם שירותי החלפת מצבר עד לבית הלקוח. אז גם אם הרכב שלכם אינו מתניע, זו לא סיבה להילחץ. חשמלאים מקצועיים יגיעו אליכם כדי לטפל בבעיה ואף לבדוק את המצבר הישן שלכם. בחברת מאור מצברים תוכלו לקבל שירות איכותי ומגוון רחב של מצברים ממותגים כמו שנפ, וולטה או וורטה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם החברה, ובתמורה לכך תקבלו שירות אדיב ומקצועי.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf