ציוד למספרות

ציוד למספרות

כל הגעה של לקוחות למספרה היא סוג של חגיגה קטנה. גם מי שמורגלים בהגעה אל המספרה באופן קבוע אחת לזמן מה, מתרגשים בכל פעם מחדש כאשר הם יודעים שהם עומדים לקבל פינוק אמיתי לשיערם. ציוד למספרות הוא חלק בלתי נפרד מהשירות שמעצבי השיער יכולים להעניק ללקוחותיהם, גברים ונשים כאחד. הציוד עבור המספרה צריך לכלול את כל הדרוש למעצב השיער בכדי לאפשר לו לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

מדוע חשוב שהמספרה תהיה מאובזרת ומעוצבת?

כל מעצב שיער זקוק, מלבד לכישרון שלו וללימודים והכשרה בתחומו, גם לאבזור המתאים על מנת לייצר את התסרוקות והתספורות שהלקוחות מבקשים. בין אם מדובר בגבר הזקוק לתספורת קצרה, ובין אם זוהי אישה עם שיער ארוך המבקשת לעבור החלקה – תחום עיצוב השיער הוא מגוון ביותר, לכן ציוד למספרות מגוון גם הוא.

כאשר המספרה מכילה את שלל האביזרים והציוד החדשים והמתקדמים ביותר בשוק, הלקוחות רואים כי מעצב השיער הוא מקצועי ויכולים לסמוך עליו ולוודא שהם משלמים על שירות ברמה הגבוהה ביותר. ציוד במספרה שמאפשר טיפול בכל סוגי השיער מאפשר לספר לנצל את מלוא כישרונו ויכולותיו, ולהציע ללקוחות שלו את המיטב שבטיפולי השיער הקיימים.

איזה ציוד למספרות הכרחי שיהיה בהן?

את הציוד עבור המספרות ניתן לחלק לשלושה סוגים:

  1. מוצרים חשמליים כגון מכונות תספורת, מייבשי שיער, מחליקים ועוד.
  2. מברשות על כל סוגיהן, המאפשרות יצירת תסרוקות שונות, וכן טיפול בשיער מכל הסוגים מבלי לפגוע בו, ובהתאמה לפעולה המכנית או הכימית שמעצב השיער מבקש לבצע.
  3. אביזרים המקלים על העבודה של הספר והכרחיים עבורו כמו סוגי מספריים שונים, מראות בגדלים שונים וכל הנדרש על מנת שהוא יוכל לבצע את עבודתו.

ציוד למספרות אינו תמיד זהה בין מספרה אחת לשנייה, כיוון שבאופן טבעי מספרות גדולות יותר יזדקקו לכמות גדולה יותר של אבזור. כמו כן, במספרות גדולות לרוב יעבדו כמות גדולה יותר של אנשים, והטיפולים בהן ייתכן ויהיו מגוונים יותר מאשר במספרה ביתית קטנה, מכאן שמעצב שיער העובד במספרה ענקית ומעסיק תחתיו בעלי מקצוע נוספים בתחומו, יזדקק לציוד מתוחכם מעט יותר על מנת לענות על כלל הדרישות המגיעות מן הלקוחות.

היכן ניתן להשיג ציוד עבור מעצבי שיער?

ישנן חנויות רבות ויבואנים שונים למוצרים המיועדים למספרות, אולם חשוב להקפיד על קבלת שירות אך ורק מיבואנים ומשווקים בעלי ניסיון שהם גם אמינים מאוד, המוכרים ציוד למספרות באיכות גבוהה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf