טיפול חדשני בבעיות קשב וריכוז משיג 98% הצלחה

טיפול חדשני בבעיות קשב וריכוז משיג 98% הצלחה

בעולם המערבי המודרני, כמות הילדים ובני הנוער שמאובחנים כסובלים מבעיות קשב וריכוז גדלה והולכת. מרכז תפנית הוקם כדי לתת מענה לבעיה הזו, שבין היתר באה לידי ביטוי באבחון יתר, ומציע שיטת טיפול ייחודית ללא תרופות, עם 98 אחוזי הצלחה.

הכול מתחיל בחינוך

במרכז תפנית זה לא סתם סלוגן שיווקי. זו מציאות שבה ילדי ADHD מוצאים מענה לבעיותיהם, בלי שמץ של כדור אחד לרפואה.

מרכז תפנית הוקם ומנוהל על ידי מורן משיח ואליאב נידם, שאובחנו כילדי קשב וריכוז בצעירותם ובעקבות כך הובלו אל פתרון חדשני לנושא בבגרותם.

"אנחנו לא כאן כדי לתת שם לבעיה של הילד שלך, או כדי ללמד אותך לחיות עם הבעיה. אנחנו כאן כדי לפתור אותה".

לאור עלייה של יותר מ-300% באבחוני ADD / ADHD בילדים ובבני נוער בשנים האחרונות, החליטו משיח ונידם ללמוד את הנושא לעומק. לאחר שהצליחו לטפל בבעיות הקשב והריכוז שלהם-עצמם באמצעות אותה שיטה, החליטו שזה הזמן להעביר את הידע הלאה.

כיום מרכז תפנית מתהדר בשיטת טיפול ייחודית בבעיות קשב, ריכוז והיפראקטיביות, בעיות התנהגות ובעיות רגשיות, וכל זאת ללא כדורים או תרופות עם 98 אחוזי הצלחה. זהו הישג נדיר בהחלט בעולם שרובו ככולו מפנה את המאובחנים היישר לזרועות הריטלין, הקונצרטה ושאר אמצעים תרופתיים.

כשאומרים לילד שיש לו הפרעת קשב וריכוז / לקות למידה וכן הלאה – למעשה מצמידים לו תווית אך לא פותרים את הבעיה שלו. שיטת תפנית משתמשת במגוון רחב של אמצעי משחק, הבעה ויצירה בעלי ערך טיפולי וחינוכי גבוה. הילדים צוברים ידע ותובנות באמצעות משחקים מהנים וכן חווים על בשרם מה המשמעות של הצלחה.

מכיוון ששני המייסדים חוו את בעיות הקשב והריכוז על בשרם, לצד ההצלחה המופלאה של שיטת הטיפול הייחודית אותה למדו – שניהם יודעים בדיוק כיצד חשים הילדים וההורים המגיעים לראשונה למרכז תפנית.

מעבר לכך, מרכז תפנית מיועד גם להורים ולאנשי חינוך המעוניינים ללמוד כיצד לטפל בבעיות מסוגים אלו. המרכז מציע תוכניות לימוד וסדנאות ייחודיות, במטרה לאפשר לכל הורה ואיש חינוך ליישם את השיטה בביתו ובכיתתו.

מכיוון שקשב וריכוז הן יכולות ניתן לשפר ולתחזק אותן באמצעות התרגול הנכון.

הנה דוגמה לתרגיל המסייע לשיפור היכולות הללו

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/IpAHW044z2I" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

כאשר יוצרים תהליך חינוכי תקין שגורם לילד לפתח את יכולות הקשב והריכוז שלו, לצד צמצום התנגדותו לקבלת סמכות הורית או אחרת – אפשר להגיע לתוצאות מדהימות. מרכז תפנית לא רק מלמד את הילדים כיצד ללמוד, אלא מציע להורים תבנית חשיבה מחודשת כיצד יש להתנהל מול הילדים.

ומה אומרים הילדים וההורים שטופלו בשיטת תפנית?

"היום למדתי להתאפק"

"יותר קל לי בחיים"

"הריטלין לא עשה לי טוב, היום אני מצליח"

"החיים שלנו השתנו מקצה לקצה"

"התחלתי לתקשר עם אימא שלי יותר יפה"

עדויות מצולמות ניתן לראות בערוץ היוטיוב של מרכז תפנית.

לתיאום שיחת ייעוץ חינם חייגו למרכז תפנית: 08-9988223

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf