בחירת צבעים נכונה לעיצוב וצביעת הבית

בחירת צבעים נכונה לעיצוב וצביעת הבית

בחירת צבעים לעיצוב הבית היא עניין של טעם אישי, ישנם אנשים שאוהבים גוונים בהירים בסלון ובחדרי השינה, אחרים מעדיפים עיצוב ססגוני ודרמטי יותר והם מעדיפים קירות בגוון דומיננטי וכך הלאה. לכן, בחירת צבעים נכונה היא העדפה אישית, אך כדאי ללמוד מהמומחים לעבודות צבע ולעיצוב פנים כדי לקבל החלטות נכונות לעיצוב הבית או הדירה שלכם.

בחירת פלטת צבעים הרמונית לעיצוב הבית

בחירה נכונה של צבעים לצביעת קירות הבית מתחילה בתכנון מקדים. עליכם לגבש קונספט עיצוב המתאים לאורח ולסגנון החיים שלכם, כאשר המטרה היא ליהנות מבית מעוצב, מהרמוניה ומאווירה נעימה. לכן, בעת בחירת צבעים לעיצוב הבית חשוב לזכור כי הגוונים אותם בוחרים חייבים להתמזג ולהתאים זה לזה.

כיום, בעידן האינטרנט המהיר ניתן לבחור ולהרכיב פלטת צבעים בהתאם להעדפות האישיות, כמו כן אפשר להתרשם מעבודות של צבעים ומעצבי פנים כדי לשאוב רעיונות ולקבל החלטה נכונה על הגוונים לקירות. גם בחנויות מובילות המתמחות בשיווק צבעים וחומרי בנייה ניתן לקבל ייעוץ, אך הייעוץ המקצועי והיעיל ביותר הוא בעזרת צבעי לעבודות צבע.

צבעי מקצועי ואמין מתמחה בכל עבודות הצבע, לרבות שליכט, צביעה דקורטיבית ואמנותית וטכניקות צביעה מתקדמות וחדשניות. בעזרת צבעי מקצועי תוכלו לבחור גוונים לעיצוב הבית, בפגישת הייעוץ בדירתכם הצבעי יציג בפניכם פלטת צבעים ואפשרויות לצביעה דקורטיבית ומרשימה של ביתכם.

עיצוב מהיר בעלות משתלמת

לעיתים די בצביעת קיר אחד בסלון או בחדר השינה כדי להוביל לשינוי משמעותי בעיצוב הנכס. לכל צבע יש אופי שונה, ויש להתייחס למשמעות הגוון כדי לקבל החלטה נכונה. מי שמעדיף אווירה הרמונית ותחושה ביתית בדירה, לרוב יבחר גוונים בהירים ויחסית ניטרליים. עם זאת, אפשר לשבור את הגוון הבהיר באמצעות צביעה דקורטיבית של קיר מרכזי או בעזרת השלמת העיצוב עם פריטים שונים בצבעים נועזים וססגוניים.

כדאי לדעת כי ישראלים רבים הם בעלי טעם שמרני יחסית, ורבים נמנעים מעיצוב הבית באמצעות צביעת קירות בגוונים נועזים וססגוניים מדי. בבתים רבים במדינה ניתן לראות כיצד הגוונים הבהירים שולטים בעיצוב הפנים, ורק בשנים האחרונות עוד ועוד ישראלים מקבלים החלטה נועזת יותר ומבקשים מהצבעי להוסיף גוונים דומיננטיים יותר, ולא רק צבעים בהירים כמו שמנת.

הכלל שחייב להנחות אתכם הוא לבחור צבע מרכזי לעיצוב הבית או הדירה, ולאחר מכן להוסיף גוונים נוספים מאותה משפחה. בחירה נכונה של גוונים המשתלבים ומתמזגים זה עם זה מבטיחה לכם עיצוב שובה לב ומראה אסתטי וייחודי.

חשוב לדעת כי בכל מניפת צבעים מאותה משפחה יש גוונים שונים, החל מהגוון הכהה ביותר ועד לצבע הבהיר. אין צורך לחשוש מגוונים כהים, דומיננטיים וחזקים, מאחר ורק באמצעות הגוונים המיוחדים ניתן להשיג עיצוב מיוחד ומקורי וליהנות מאפקט מרשים. כמו כן, כדאי לקרוא את הבסיס של תורת הפנג שווי כדי להבין מהי המשמעות של כל צבע וכיצד כל גוון משפיע על מצב הרוח והאנרגיה בחללי הבית השונים.

 המאמר באדיבות "זיו החביב", צבעי מקצועי לצביעת דירות – https://zivhahaviv.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf