למה מזרן איכותי חשוב לשינה טובה

למה מזרן איכותי חשוב לשינה טובה

בשנים האחרונות בוצעו מחקרים רבים שכולם הגיעו למסקנה שקיימת חשיבות רבה לשינה איכותית ורציפה עבור בריאותו וחיוניותו של האדם.

אדם שישן שינה עמוקה ואיכותית הוא נינוח, בעל שמחת חיים, מבצע את המטלות שלו באופן ממוקד ויעיל, אינו עצבני בדרך כלל למעט מקרים חריגים. לעומת זאת אדם הסובל מחוסר בשעות שינה יהיה מתוח, חסר מצב רוח, חסר סבלנות, יבצע טעויות רבות במהלך עבודתו ויהיה רגזן ברוב שעות היום.

מזרנים אורתופדיים של פולירון

מזרן אורתופדי איכותי מקנה לגוף שינה בריאה ומנח נוח ומגן עבור כל אחד מחלקי הגוף. עיקר התמיכה מתרכזת בגב ובשמירה על יציבותו של עמוד השדרה.

אדם הישן על מזרן שאינו מיוצר בטיב מעולה עלול לגרום להפרעות במהלך השינה שלו, שינה לא רצופה ולמעשה נוצר מצב שהגוף לא נח במהלך שינה זו ובבוקר התחושה היא שסך שעות השינה היו הרבה פחות מהכמות הרצויה.

בנוסף לכך, מזרן לא תקין גורם לכאבי גב, תחושת אי נוחות ואף כאבים הן במהלך הלילה והן בעת הקימה בבוקר. השינה עליו אינה נוחה וכל תזוזה של בן הזוג עלולה לגרום להתעוררות ולקטיעה של רצף השינה עבור בן הזוג השני.

למה מזרן איכותי חשוב לשינה טובה

כל אדם מרגיש בנוח על מזרן אורתופדי בעלת דרגת קשיות מסוימת שעליו הוא ישן טוב . יש מי שאוהב מזרן קשיח מאד אחרים מעדיפים מזרן רך או בדרגת קשיות בינונית. בפולירון אפשר לרכוש דגמים רבים של מזרנים בדרגות שונות של קשיות כך שכל אחד ימצא את הדגם הנוח ביותר עבורו.

במזרוני פולירון אפשר לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר מתוך ההיצע הרחב. גם אם בני הזוג אינם מעוניינים בדרג קושי אחידה, אפשר לייצר עבורם מזרן שכל אחד מחלקיו הוא בעל דרגת קושי שונה.

מזרוני פולירון מיוצרים על סמך מחקרים ופיתוחים שונים שהצביעו על הדרך המומלצת ליצור מזרנים איכותיים בטיב מעולה תוך הקפדה על חומרי גלם שיאפשרו שינה רציפה ונעימה על המזרן .האיכות מעניקה את היציבות הנדרשת לאיברי הגוף השונים ומנוחה מלאה המאפשרת תפקוד תקין של מחזור הדם בגוף במהלך השינה.

רכישת מזרן בטיב מעולה

מכיוון שמזרן רוכשים אחת לכמה שנים יש להקפיד על כך שהוא יהיה בטיב מעולה. כדאי לבדוק חוות דעת באינטרנט על הדגם הספציפי או לשוחח עם חברים שביצעו רכישה זהה כדי לקבל החלטה מושכלת.

מזרוני פולירון

הפעילות של פולירון נמשכת כבר שנים רבות בעלת מוניטין רב ולכן החברה מעניקה למזרוני פולירון אחריות בת כמה שנים על טיב המזרן. לקוח הנתקל בבעיה יודע שקיימת מאחורי המזרן שרכש חברה ותיקה שקשובה ללקוחותיה ותטפל בכל עניין.

היצע גדול של מזרוני פולירון

כדי לבחון את התאמתו של מזרן פולירון לכל אדם, קיימת אפשרות מצוינת לבחון את השינה על המזרן החדש בפרק זמן מסוים ואם השינה אינה נוחה ורציפה, מחליפים את המזרן.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו https://www.sleepdepot.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf