לימודי גרפיקה הדור החדש למעצבים גרפיים לאינטרנט

לימודי גרפיקה הדור החדש למעצבים גרפיים לאינטרנט

כיום בכל מקום נוכל לראות עיצובים גרפיים החל מהרשתות החברתיות ועד לאפליקציות שאנו משתמשים בהם ביום יום, עיצוב גרפי זו הדרך היחידה היום להעביר מידע בצורה כזו או אחרת למטרות מכירתיות או לכל מטרה אחרת. את העיצובים עושים מעצבים גרפיים שלמדו לימודי גרפיקה ואת יסודות העיצוב הגרפי, בכתבה זו תוכלו לקבל פרטים רחבים מאוד מה צריך ללמוד כדי להיות חלק מעולם העיצוב גרפי וההייטק. הביקוש למעצבים גרפיים בשנים האחרונות עולה ואז אנו רואים בעליית השכר המטורפת של המעצבים שמסיימים לימודים וכבר מתחילים עם שכר של 11,000 ש"ח אחרי לימודים קצרים בגרפיקה ממוחשבת.

לימודי גרפיקה ועיצוב אתרי אינטרנט – ללמוד להיות מעצב מקצועי בעולם ההייטק

אם בעבר מעצבים וגרפיקאים היו פונים לעבודה בתחום הדפוס בלבד כיום המצב השתנה ויש דרישה למעצבים גרפיים לעולם האינטרנט, בתחום ההייטק אמנם המתכנתים קובעים את צורת הקוד או איך האפליקציה אמורה להיות אבל מעצבים גרפיים קובעים את השפה החזותית או כיצד אמורים להיות כדי למשוך את העין בצורה מקצועית. בלימודים גרפיקה לומדים את כל יסודות העיצוב גרפי ואת החוקים שאיתם צריכים לעצב בצורה נכונה. הכנו לכם סרטוני הסבר מדהימים מה לומדים במסלול לימודי גרפיקה תוכלו לראות גם שלומדים במקביל את התוכנות הגרפיות שאיתם אתם תעצבו בקריירת העיצוב שתפתחו. התוכנות המקובלות היום לעבודה מגיעים מחברת אדובי והם פוטושופ, אילוסטרייטור ותוכנת אינדיזיין, כל תוכנה יש לה מהות אחרת בעולם הגרפיקאים והשילוב בין כל התוכנות הגרפיות מוציא עיצובים מדהימים לקידום מכירות או שיווק של עסקים להגדלת המותג ונוכחות אינטרנטית.

לעבוד בתחום וללמוד את חווית המשתמש UX-UI

מעצבים גרפיים כיום עובדים במקביל לעבודות השוטפות לעולם הדפוס עם חברות הייטק המספקות להם עבודות שוטפות גם עם עולם ההייטק . עבודות עיצוביות יהיו עיצוב גרפי לאפליקציות, עבודה עיצובית של חשיבה קונספטואלית לגבי תכנון האתר עוד פרמטרים רבים שקשורים לעולם עיצוב האפליקציות. במסגרת לימודי גרפיקה מקצועיים תלמדו את החשיבה וכיצד לפתח יצירתיות כדי להיות מקצועיים בתחום. בסיום הלימודים תקבלו תעודה מקצועית וכמובן תיק עבודות שהוא הדבר החשוב ביותר כדי להתקבל לעבודה בתור גרפיקאים או מעצבים גרפיים. לתיק העבודות יש משקל מאוד חשוב היות ולתעודה כבר אין משקל בכלל בתחום זה. מה שיבדקו זה אך ורק כיצד אתם מעבירים קונספט מיתוג או איך אתם מעצבים גרפיקה לעסקים חדשים. ככל שתיק העבודות שלכם יהיה עשיר יותר כך יהיה לכם קל להתברג במהירות בתחום העיצוב וגרפיקה ממוחשבת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf