המדריך השלם עבור קניית בגדים לתינוק

המדריך השלם עבור קניית בגדים לתינוק

אחד הדברים הכי מהנים שיש עבור כל הורה או עבור כל בן או בת משפחה קרובים, כשמצטרף תינוק חדש למשפחה זה לקנות לו בגדים. זה כיף לא רק בגלל שבאופן כללי יש אנשים שנהנים מאוד מקניית בגדים, לעצמם או לאחרים, אלא בגלל שמדובר במשהו חדש, בסיסי, בוודאי כשקונים בגדים לתינוק שזה עתה נולד וצריך למלא את הארון ובמקרה שלו את השידה בבגדים מסוגים שונים.

היום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חנויות ורשתות אשר משווקות בגדים לתינוק, אפשר למצוא בגדים דרך אתרי אינטרנט ובמקרים רבים גם בחנויות שבמקור שיווקו רק בגדים למבוגרים ועם הזמן החלו גם לשווק בגדים עבור תינוקות.

לפני שנציג כמה כללים בסיסיים לקניית בגדים לתינוקות, צריך לזכור כלל בסיסי שיהיה תקף לשנים הראשונות של הילד באופן כללי. התינוק גדל ומתפתח, לכן אין טעם לקנות בגדים יקרים מאחר ותוך מספר שבועות הוא כבר לא יוכל ללבוש אותם, לכן עדיף לקנות הרבה בגדים אבל במחיר סביר מאשר לקנות בגדים יקרים שתוך זמן קצר, לא יהיה בהם שימוש.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מקומות בהם ניתן לרכוש בגדים לתינוקות, בין אם זה בגדי גוף לתינוק, חולצות ומכנסיים, אוברולים, ובגדים אחרים. היום, בניגוד לעבר, אנחנו יכולים לקנות בגדים מחו"ל ולהזמין אותם ארצה במחיר סביר, תוך כדי שאנחנו מגדילים באופן ניכר את היצע האפשרויות שלנו ויכולים לבחור בגדים מסוגים שונים ומגוונים.

כיצד עושים קנייה חכמה

הכלל הראשון בקניית בגדים לתינוקות זה להבין את המידות. אם במקרה של ילדים בוגרים או במקרה של מבוגרים, אנחנו יכולים לקנות בגדים שיהיה ניתן להשתמש בהם לאורך זמן, הרי שאצל תינוקות זה שונה כאמור, בגלל תהליך ההתפתחות שלהם. המידות מתחלקות על פי חודשים, מאפס לשלושה, שלושה עד שישה, שישה עד שנה, ושנה עד שנה וחצי. צריך לומר, לא מדובר בחוק חקוק על סלע, כלומר יש מצב שיהיה ניתן להלביש את התינוק, גם במידות שעל פניו נראית קטנה יותר או גדולה יותר.

כלל אצבע אחר הוא, לקנות בגדים חמים אך נעימים. למשל, בגד גוף לתינוק עם שרוול ארוך, על מנת שיהיה ניתן להלביש אותו בימים חמים וכן בימים קצרים, בעת שהוא ישן או לכל דבר אחר. בצורה כזו הוא ייהנה מבגד נעים שיעטוף אותו היטב.

כלל אצבע נוסף, לקנות בגדים שקל לנקות, תינוקות מלכלכים את הבגדים שלהם לעיתים תכופות מן הסתם, ולכן בשביל לחסוך עבודה ולשמור על הבגד, מומלץ לקנות בגדים שקל מאוד לנקות אותם.

כלל אצבע אחרון שנציג, הוא כזה שיכול לעזור בעתיד. תעדיפו תמיד לקנות בגדים שמתאימים לבנים ולבנות ולא למין ספציפי, מאחר ואם בעתיד ייוולד לכם תינוק מהמין השני, תהיה לכם אפשרות להעביר את הבגדים אליו, וכך תחסכו לעצמכם הרבה מאוד כסף.

תמונות: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf