איך לרהט את המשרד

איך לרהט את המשרד

עולם העיצוב רק מתקדם ומשתנה בקצב מסחרר, אם בתחום הבית ואם בתחום העיצוב. אם זה עתה עברתם למשרד חדש או שאתם משפצים את המשרד הקיים, השאלה הראשונה תהיה  איך לרהט את המשרד. רבים מבינים את עצם המשמעות של משרד שמעוצב נכון כאשר תשומת הלב ניתנת לקו נקי ובאופן מרשים, מה שיקנה רושם טוב על התדמית של החברה וחוויית העובדים בו. בעלי משרדים רבים, שוכרים את השירותים של מעצבי פנים, המתמחים בעיצוב משרדים. המטרה היא ליצור קו עיצוב אוורירי ופחות כבד והכוונה היא, אל מינימליזם עם שולחונות משרדיים מודרניים ופחות עומס בעיניים.

העיצובים הטרנדיים של שנת 2018

המראה של שנת 2018 בעיצוב המשרד, הוא בסגנון המינימליסטי. ישנן נגיעות קטנות וקווים נקיים במראה ממש סולידי. הגוונים של רהיט המשרד יהיו בגוונים הבהירים והלבנים ופחות על הקו של הגוונים הכהים. ריהוט משרדי השנה יהיה פחות מאסיבי ואת זה כבר ניתן לראות בחדרי המנהלים שכבר הבינו היטב איך לרהט את המשרד כאשר מעצב הפנים, ערך עבורם הדמיה במחשב. גם האופן ספייס, הפך לטרנד במשרדים שבהם קיים מערך של אנשי מכירות או שירות לקוחות, מה שגורם למשרד', להיות בעל חללים פתוחים ואווריריים יותר.

אווירה משוחררת וחופשייה יותר בעיצוב המשרד

גם מבחינת פתרונות האחסון במשרד, קשה לדלג על ארונות משרדיים. היום העץ הכבד כבר חלף מהאופנה ובמקום ארונות אחסון כבדים במשרד, אנו יותר רואים כוורות שתלויות על הקיר ואינן תופסות מקום בחלל המשרד, או ארונות אחסון משרדיים העשויים ממתכת בגוונים צבעוניים, אשר מקנים לחלל מראה מודרני. לאחרונה רבים מבעלי המשרדים שואלים את עצמם איך לרהט את המשרד, אך לבטח יופתעו מהשינוי המהותי של רהיטי המשרד, כאשר כבר ניתן לראות אותם בשני גוונים בהירים אשר משתלבים היטב בחלל וגורמים לו להיראות פתוח יותר. מעצב הפנים יוכל לייעץ לכם לגבי ספקי הריהוט המשרדי הטובים ביותר שיציעו לכם ריהוט מיוחד, איכותי וחזק, כזה שיחזיק מעמד שנים ויהיה נוח לעובדים וגם לכם כמובן.היתרון במעצב פנים למשרד שלכם שאתם בטוחים כי המשרד יעוצב על פי הטרנד העיצובי העכשווי שיתאים לאופי העבודה ומהות המשרד.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf