הטרנדים החמים בעולם הציפורניים

הטרנדים החמים בעולם הציפורניים

הידעתם שנאסר על מייגן מרקל למרוח לק אדום ברגע שהפכה לחלק ממשפחת המלוכה הבריטית? אנחנו בטוחים שיש מי שאחראי בארמון על ציפורניה של הנסיכה החדשה ולא יעשה פדיחות, אבל חשוב לדעת שגם בתחום הציפורניים יש טרנדים כי מדובר כחלק מעולם האופנה. את מוזמנת להמשיך לקרוא כדי לגלות דבר אחד – מה את חייבת לעשות כדי להישאר אופנתית גם בתחום הציפורניים כדי שתרגישי מלכה, גם אם לא התחתנת עם יורש העצר הבריטי.

צבעים וגוונים

למזלה של מייגן מרקל הצבע האדום אינו באופנה אלא דווקא הצבע הוורוד והסגול. אנחנו לא חושבים שהיא תרשה לעצמה למרוח לק סגול מסיבה אחת – זהו הצבע הרשמי של מלכת אנגליה ושימוש בצבע זה הוא כחילול הקודש הבריטי. אמנם נשאר לה רק הצבע הוורוד אבל הבחירה קשה, למשל ורוד בהיר, ורוד סגלגל, ורוד בז', ורוד אפרסקי, ורוד מסטיק, ורוד עמוק, ורוד כהה, ורוד טייטס ועוד.

מכיוון שאת לא מייגן מרקל את כמובן יכולה להרשות לעצמך את מה שלה אסור, אבל למה להסתפק בלק רגיל שאפשר ליהנות מהצבעים והגוונים של לק ג'ל? גם כאן הצבעים ורוד, אדום וסגול הם הטרנדיים ביותר, כך שהבחירה קשה לכל אחת ולא רק לבנות מלוכה. אבל זה לא הסוף כי עוד לא דיברנו על הטרנד הכי חם – קישוטים לציפורניים.

קישוטים לציפורניים

הטרנד הכי חם בתחום הקישוטים לציפורניים הם חותמות לקישוט הציפורניים כמו חותמות של מחוכים, פסים, הדפסים תלת מימדיים, פרחים, תווים מוזיקליים, פתיתי שלג, אשליות אופטיות, טיפות ועוד. למעשה, זוהי רק דוגמית מתוך רשימה ארוכה של קישוטים כך שההמלצה שלנו פשוטה – לרכישת ציוד לקישוטי ציפורניים הקליקו על הקישור הבא:

 https://www.cndpremium.co.il/category/קישוטי-ציפורניים

אם אתם אוהבות נצנצים אתם יכולות להירגע – הנצנצים כאן כדי להישאר והם נחשבים היום טרנדיים מתמיד. עם זאת, נצנצים במרקם סטארדסט, נצנצים מחליפי צבעים ונצנצים הולוגרפיים תופסים את קידמת הבמה, בעוד נצנצים תלת מימדיים ונצנצים בצורת זיקוקים נשארים מאחור.

איך עושים את זה בזול?

אם את מעוניינת לרכוש לקים רגילים, לק ג'ל או קישוטים לציפורניים אין שום סיבה שתשלמי ביוקר. אנחנו מצאנו את הפתרון האולטימטיבי שמשלב מחיר שפוי ואיכות גבוה בחנות האאוטלט של cndpremium. בחנות תוכלו לרכוש את כל המותגים הכי חמים את הקולקציות העכשוויות במחירים מצחיקים, למשל לק עמיד בצבע שקוף ורדרד עם גליטרים הולוגרפיים ב-28% הנחה. אנחנו בטוחים שגם מייגן מרקל תעוף על זה…

כל שנדרש מכם לעשות כדי ליהנות מכל הטוב הזה הוא דבר פשוט – להצטייד בכרטיס אשראי או בחשבון פייפאל ולרכוש את הדרוש לך באמצעות קנייה מאובטחת. אמנם הבחירה קשה הודות למגוון הרב של מוצרים איכותיים, צבעוניים ועמידים אבל אנחנו בטוחים שגם את תתמכרי לחוויה. אז למה את מחכה?

צילום: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf