הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

לייזרים מהווים חלק מהקדמה הטכנולוגית במגוון רחב של תחומים, בפרט ברפואה. אחד היישומים החשובים של טכנולוגיה זו בא לידי ביטוי בתהליך משנה החיים של הסרת משקפיים. לצורך כך נדרש שילוב בין רופאים מיומנים לבין מכשור לייזר מדויק ברמה של חוט השערה ואף יותר. במרכז הרפואי הפרטי רב הסניפים אסותא אופטיק נצבר ניסיון מרובה ביותר בטיפולי לייזר. לרווחת המטופלים מבצעים הסרת משקפיים בלייזר בהצלחה והמטופלים נהנים מאיכות חיים ושביעות רצון מלאה.

לפני הלייזר – בדיקות מקדימות

כיצד בעצם מבצעים באסותא אופטיק הסרת משקפיים בלייזר? ההליך עצמו לא קשה להבנה והוא גם מאוד ממוקד. בעזרת קרני לייזר מבצעים טיפול בשכבה החיצונית של העין (קרנית). אפשר להמשיל זאת לליטוש של עדשה על מנת למקד ולשפר את שבירת האור ויכולת הראיה. בגמר הטיפול ניתן לחיות את החיים במלואם ללא משקפיים, ללא עדשות מגע. אבל כדי להגיע אל התוצאות המקוות, יש לבצע תחילה בדיקות מקדימות לצורך התאמת הטיפול.

מרבית האנשים יכולים לעבור הסרת משקפיים בלייזר ללא חשש. אבל ישנם כאלה שטיפול שכזה עלול להיות עבורם מסוכן. לכן, המומחים של אסותא אופטיק מסתמכים על בדיקות ועל צילומים רבים של הקרנית בכדי לבדוק אם היא איננה דקה מדי, אם המבנה שלה מאפשר טיפול בלייזר ללא חשש, עד כמה היא בעלת מבנה אלסטי.

נפרדים בשמחה מהמשקפיים

למרות שבציבור נהוג לכנות לעיתים את התהליך של הסרת משקפיים בלייזר בשם ניתוח, זה לא בדיוק ניתוח. אחרי הכל, מדובר בפרוצדורה חיצונית, ללא כל צורך בטיפול באיברים פנימיים. יש כמה וכמה שיטות מבוססות לייזר שבהם ניתן לבצע הסרת משקפיים והבחירה היא בהתאם לממצאי הבדיקות המקדימות ובהתאם למבנה של הקשתית וכמובן סוג ליקוי הראיה. לאחר גמר הטיפול עצמו, שנמשך זמן קצר למדי (כמה דקות, בדרך כלל) עשוי המטופל לחוש מעט יובש בעיניים וסנוור זמני. אלה תופעות חולפות ומקובל לעשות שימוש בן מספר ימים במשקפי שמש ובטיפות עיניים. מעט מנוחה וכבר ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה אך הפעם – ללא המשקפיים. הסרת משקפיים בלייזר? רק באסותא אופטיק!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf