מה כדאי שתדעו על משמורת משותפת?

מה כדאי שתדעו על משמורת משותפת?

אין ספק שרוב האנשים שמחליטים להתחתן ולהביא ילדים לעולם עושים זאת מתוך תקווה גדולה שהקשר ביניהם ילווה אותם לשנים רבות. למעשה, רובנו היינו רוצים לסיים את חיינו עם האדם שהתאהבנו בו לפני שנים אך בפועל זה לא תמיד קורה. בישראל יש אחוזי גירושין מאוד גבוהים שמדברים על אחד מתוך שלושה זוגות שימצא את עצמו נפרד ומתגרש, מה שמסביר מדוע כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו בתוך הסטטיסטיקה הזאת. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חושבים על כך? אם כך, אין ספק שאחד מהדברים שמטרידים אתכם זו השאלה של המשמורת המשותפת על הילדים. משמורת משותפת זה נושא שמעסיק את כל מי שמתגרש, כי אם יש משהו בטוח, זה שהילדים זה הדבר הכי טוב שקרה לכל זוג ביחד. לכן זה טבעי שכל גבר ירצה לבלות עם הילדים שלו כמה שיותר וכל אישה תרצה ליהנות מהם, מה שמעורר את השאלה: איך מחלקים את זמן נכון ומה באמת יכול להיות טוב יותר לילדים?

משמורת משותפת – צעדים ראשונים

עד היום המשמורת המשותפת זה היה משהו ששייך לאחרים? לאותם זוגות שהזוגיות שלהם לא צלחה ושהם מצאו את עצמם מתגרשים אך היום גם אתם חושבים על העניין? אם כך, אין ספק שהשלב ראשון בכל התהליך הזה הוא להבין איפה אתם נמצאים ולקבל את המציאות שאליה נקלעתם. השלב השני יהיה להבין שבית המשפט רואה לנגד עיניו תמיד, לפני הכול, את טובת הילד. משמעות הדברים היא שאפילו אם אחד מכם סבור שטובת הילד היא אחרת, בכלל לא בטוח שהוא יצליח לשכנע בכך את בית המשפט. לכן, כאשר מדברים על משמורת משותפת יש מקום לחשוב על הילדים ולא רק על עצמנו בצורה אגואיסטית. כמו כן, חשוב להבין שברוב המקרים החלוקה תהיה פחות או יותר שווה כדי שהילדים יוכלו לגדול במחיצת שני ההורים שליוו אתם עד היום.

לאיזה עורך דין כדאי לכם לבחור?

כל מה שקשור לנושאים כמו משמורת ילדים, גירושים ופירוק משפחות דורש מאיתנו לעשות את הדברים בצורה כמה שיותר נכונה. לכן צריך לפנות לעורך דין שמגיע עם הרבה מאוד ניסיון ולהפקיד בידיו את הטיפול בדברים, כי למה שתיקחו סיכונים מיותרים או שתסתבכו בדרך? לכן, בין אם אתם מתמודדים היום עם סוגיית המשמורת המשותפת ובין אם אתם מתמודדים עם כל סוגיה אחרת, כדאי יהיה לבחור רק עורך דין:

  • מנוסה
  • מקצועי
  • מוכר
  • בעל אישיות נעימה

הרבה פעמים כל מה שקשור לנושאים כמו משמורת משותפת פוגש אותנו ברגעים לא פשוטים בחיים, כאשר אנחנו נרגשים, דואגים ומאוד מאוכזבים. לכן, אם אתם יכולים לפנות לעורך דין מקצועי שגם יהיה לבבי ונחמד, מדוע שלא תעשו זאת?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf