משאיות למכירה

משאיות למכירה

חברת טויוטה מציעה משאיות למכירה מסדרת 300 HINO החדשה וכן ברכישה באמצעות ליסינג או השכרה. המשאיות החדשות, מיועדות לחלוקה ומצטיינות בכמה פרמטרים חשובים: משאיות יותר קלות, ביצועים יותר מרשימים. משאיות שעברו מבחני איכות קפדניים ומבדקים נוספים, וקבעו סטנדרט חדש בכל מה שקשור למשאיות קלות וביצועים בפרט ובכלל.

למשאיות HINO תא יחיד או גרסת צוות. הן ידניות או אוטומטיות ומונעות ע"י מנוע עוצמתי, טורבו דיזל המפיק 205 כוח סוס. ובגרסה הידנית: 189 כוח סוס. תאי נהג רחבים ונוחים, ויש לזה משמעות בעיקר כאשר מדובר במשאיות חלוקה.

HINO משאית יפנית רבת עוצמה

משאיות למכירה מותג HINO של טויוטה, הנן הבטוחות ביותר מסוגן. מדובר על משאית מסחרית במשקל של 7,500 ק"ג, עם הסטנדרטים הכי גבוהים שיש כמו: כרית אוויר למערכת הגבלת מהירות, מצלמת נסיעה, מערכת בקרת יציבות, SRS  לאחור, בלמי דיסק אחוריים וקדמיים, ובלם יד על תיבת ההילוכים. עם משאית מצוידת כזו אפשר להבטיח כי כל נסיעה תהיה חלקה ובטוחה על הכביש.

יותר בטיחות

המשאית היפנית הבטוחה ביותר מסוגה – מדובר במשאית המסחרית היחידה במשקל 7,500 ק"ג העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר: כרית אוויר לנהג מסוג SRS, מערכת בקרת יציבות (ESR), מערכת הגבלת מהירות, מצלמת נסיעה לאחור, בלמי דיסק קדמיים ואחוריים ובלם יד על גל תיבת ההילוכים. כל האינסטרומנטים הללו נועדו, להעניק כמה שיותר בטיחות במהלך הנהיגה הן לנהג ברמת ההגנה והן לשליטה ויציבות במשאית לאורך שעות. המנוע של משאיותHINO  מותג טויוטה, נחשב למנוע הכי חזק בקטגוריית סדרת     HINO300. אלה הן משאיות חלוקה במשקל של 7.5 טון בנפח של 5.1 ליטר. המנוע מצויד בטכנולוגית טורבו עם גיאומטריה משתנה ויש לו יתרונות רבים כמו: הזרקת דלק במסילה משותפת, בקרה אלקטרונית של EGR  יפן. מערכת DENSO  של חברת BOSCH. בנוסף סדרת  6EURO , בעלת חיישן איכות נוזל, המסייעים לניהול גזי הפליטה על פי תקנים מחמירים של EURO 6.

על משאיות למכירה ואיכות הסביבה

אם אתם מתעניינים במודעות של משאיות למכירה, מן הראוי שתדעו כי השר להגנת הסביבה, קבע תקנות חדשות והוחלט כי החל מה-1 לנובמבר 2018, בעלי משאיות עם מנוע דיזל, לא יוכלו לחדש את רישיונם, אלא אם יתקינו בו מסנן לצמצום זיהום האוויר. יש לציין כי הנושא של פליטת גזי חממה, נלקח בחשבון ע"י חברת טויוטה בתכנון ופיתוח המשאיות מתוצרתה, והיום מותקנת בהן מערכת משוכללת לסינון הגזים הנפלטים כדי לצמצם את זיהום הסביבה. הדאגה של חברת טויוטה בנושא של זיהום אוויר, הנו מאז ומתמיד בסדר העדיפויות של החברה, כחלק מהמטרות שהיא שמה לעצמה ומלוות פיתוח של סדרות משאיות חדשות. חברת טויטה מבקשת שהמוצרים שהיא מייצרת- קרי למשאיות HINO  מתוצרתה, לא תהיה השפעה מזיקה על הסביבה הן במנועים החסכוניים של המשאיות, אפס פסולת להטמנה ועוד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf