מאבטחים כל ישוב

מאבטחים כל ישוב

במדינת ישראל שבה אירועים ביטחוניים רבים מתרחשים בכל עת, חשוב לאבטח כל מוסד לימודים וכל יישוב קהילתי – ותיק או חדש. חברת אבטחה מקצועית מגייסת לשורותיה שורה ארוכה של מאבטחים אמינים ומיומנים שיש להם את כל הדרוש כדי להיות מאבטחי צמרת: שליטה עצמית גבוהה, ידע ושליטה באמנויות לחימה, כוח פיזי, ערנות כלפי כל תנועה חשודה ועוד. בזכות מאבטחים אלה יכולים תושבי היישובים לישון בשקט.

כל היתרונות באבטחת יישובים

בניגוד לערים הגדולות, היישובים הם מקומות קטנים שבהם כולם מכירים את כולם. לכאורה, ניתן לחשוב שאין צורך בשירותיה של חברת אבטחה מקצועית בקהילה כה קטנה. אך האיום האמתי מגיע מבחוץ, ולכן חשוב לאבטח את היישוב מכמה סיבות:

  • מכרה זהב לפורצים – ביישובים רבים ממוקמים בתים מפוארים לבנים בעלי גגות רעפים אדומים הנבנים לאחר שנים רבות של חסכונות והלוואות. בתים אלה מושכים אליהם את הפורצים אשר חושקים בחפצים ודברים יקרי ערך הטמונים בתוך הבתים. מאבטחי יישובים דואגים לאתר את הפורצים לפני שיספיקו לגרום לנזק.
  • חדירת מפגעים – היישובים המרוחקים יחסית מושכים אליהם לא פעם מפגעים אשר מנצלים את ההזדמנות כדי לפגוע בתושבים. מאבטחים מקצועיים עושים כל שביכולתם על מנת למנוע את הפגיעות. הם מאתרים את המפגעים מבעוד מועד וגורמים למאסרם.
  • אבטחה בעת כנסים וטקסים – לא אחת מתקיימים ביישובים טקסים לציון אירועים מיוחדים או פעילויות המיועדות לילדים ומבוגרים כאחד. במקרה זה יש צורך באמצעי אבטחה טובים ואיכותיים על מנת לשמור על התושבים בעת התקהלויות.

איך בוחרים חברת אבטחת ישובים

אבטחת ישובים היקפית דורשת מיומנות רבה, ולכן המועצה של כל יישוב צריכה לכנס וועדה מיוחדת לבחירת המאבטחים שישמרו על כל התושבים. חשוב לבחור חברה מקצועית ומוכרת שיכולה לספק שירותי אבטחה איכותיים ביום ובלילה ולהבטיח שילדים ומבוגרים יוכלו להסתובב בחופשיות ברחבי היישוב מבלי שיאונה להם כל רע. לפיכך, יש צורך לבחון את הכשרתם של המאבטחים ואת אמינותה של חברת האבטחה שמעסיקה אותם.

כיצד נבחרים המאבטחים לתפקיד

לפני שהמועמדים הופכים למאבטחים בפועל, הם עוברים שורה ארוכה של שלבים. בשלב הראשון מבצעת חברת האבטחה סינון של המועמדים. במהלך הסינון בודקים אם למאבטח יש עבר פלילי ואילו הישגים הוא נחל בעבר בצבא או בשירות הביטחון. בשלב השני נבדות תכונות האופי המובילות של המאבטחים על מנת לוודא שהם יכולים למלא את תפקידם כראוי.

לאחר שחברת האבטחה בוחרת את כל המועמדים המתאימים, הם עוברים שורה ארוכה של אימונים. האימונים כוללים נושאים כמו קרב מגע, שימוש בנשק חם, התגוננות מפני תקיפות בנשק חם או קר, נהלי פתיחה בירי וכן שיפור מהירות תגובה. אך גם לאחר ההכשרה, הלימודים אינם מסתיימים. חברת האבטחה דואגת לספק הדרכות והשתלמויות לעובדיה.

לא רק ביישובים

מאבטחים איכותיים פועלים לא רק ביישובים. במקרים רבים יש צורך לאבטח מקומות רבים נוספים שבהם קיימת התקהלות רבה: מפעלים, בתי ספר, אוניברסיטאות וקניונים הם רק חלק מבין המקומות הציבוריים הזקוקים לעין בוחנת. כמו כן, ניתן לראות מאבטחים מיומנים במהלך הופעות וכנסים. מאבטחים באירועים שומרים על סדר, דואגים למנוע את כניסתם של זרים למתחם, כך שהמבלים יכולים לבלות באירוע בראש שקט.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf