דאקי ת'וט DUCKIE THOT: השגרירה החדשה של לוריאל פריז

דאקי ת'וט DUCKIE THOT: השגרירה החדשה של לוריאל פריז

תכירו את הדבר החם בעולם הזוהר: הדוגמנית האוסטרלית – סודאנית דאקי ת'וט שנבחרה כשגרירה החדשה של לוריאל פריז. דאקי כבשה את התעשייה תוך 5 שנים בלבד. עד מהרה היא כונתה ע"י אנשי המקצוע "נעמי קמפבל הבאה".

בשבוע האופנה בפריז לסתיו-חורף 2019, שנערך שבוע שעבר, דאקי ת'וט הופיעה לראשונה עבור לוריאל פריז בתצוגת האופנה אשר נערכה לראשונה על נהר הסיין! יחד עם שגרירים/ות נוספים/ות של המותג.

דאקי ת'וט אמרה על הבחירה בה כשגרירה: "כבוד הוא לי לייצג את לוריאל פריז, מותג אשר מעניק דרכים אינסופיות להיות יפהפיות, אשר יוצר מוצרים לכל הנשים. אני מצפה לעזור לעוד בנות לאהוב את יופיו של העור הכהה שלהן. אני מדמיינת שאני חוזרת אחורה בזמן ואומרת לנערה הצעירה שהייתי: 'תחלמי בגדול, תעבדי קשה ותאמיני בעצמך, כי יום אחד את תגידי 'כן' למותג היופי מס' 1 בעולם!'"

דאקי ת'וט זכתה לכינוי "דוגמנית העל של העתיד". שמה האמיתי הוא Nyadak, היא נולדה במלבורן להורים סודאנים, שנמלטו ממלחמת האזרחים בסודאן. כשהגיעה לניו יורק לראשונה, מתוך שאיפתה להיות דוגמנית, הכישרון הטבעי שלה מול המצלמה ועל מסלולי תצוגות האופנה הפך אותה במהרה למלכת הבימות ולכוכבת של שערי המגזינים. בזכות היופי הזוהר שלה והחיוביות המרעננת שהיא מפיצה סביבה, דאקי כבשה את התעשייה תוך 5 שנים בלבד. עד מהרה היא כונתה ע"י אנשי המקצוע "נעמי קמפבל הבאה".

בקרוב נראה את דאקי מככבת על המסך הגדול והקטן בישראל, בהשקות מוצרי איפור וטיפוח של לוריאל פריז…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf